Ikm uke 16

Blææ, bekymret... Fikk gravid 1-2 uker på digitaltesten i går, men tok bs idag og liker ikke at strekene er så svake når jeg er 13 dpo

Vedlegg

• 1429347235437.jpg
    1429347235437.jpg
    19,5 KB · Visninger: 94
Blææ, bekymret... Fikk gravid 1-2 uker på digitaltesten i går, men tok bs idag og liker ikke at strekene er så svake når jeg er 13 dpo
Hadde ikke ordentlig sterke før etter 15-16 dpo forrige gang jeg var gravid :)

Da var TR her som forventet. De 3 siste svangerskap har jeg blitt gravid 3 pp så da burde denne mnd som kommer bli lykke måneden. januarbarn jatakk ;) :)

Tror jeg trygt kan ta meg et glass vin ikveld :) vente på tanta og prøve på ny ;) tok denne i dag, hadde jeg vært preggy hadde den da vist noe! :)

ImageUploadedByBV Forum1429358889.406632.jpg

Fikk selvfølgelig opp en svak strek etter tidsfrist, vet ikke om den kommer med på bildene. Men det er jo ugyldig. Har en test til som jeg tar på mandag, men forventer egentlig tanta!

ImageUploadedByBV Forum1429361463.704426.jpg

ImageUploadedByBV Forum1429361499.172357.jpg

ImageUploadedByBV Forum1429361517.223952.jpg

Der kom TR snikende på natta!! Hadde både eggløsningssmerter og murering fra helvete i 2 uker! Var sikker på at jeg var gravid. Fikk positiv test 7dpo forrige lørdag , men må ha vært kjemisk eller noe!! :-( men tross alt deilig å få første mens etter pilleslutt 20.februar! Da er systemet i allefall i gang igjen :-) lykke til alle sammen! Jeg får gå videre til pp2 :-)

Da jeg hadde kjemisk fikk jeg mensen den dagen jeg skulle og alt. Så er jo stabil... Nei håper den kommer snaaaart!!!
Kanskje du skulle stresse ned litt?stress kan faktisk gjøre så man ikke blir gravid. Viss du hadde el 5/4 er det vel mest sannsynlig IKM i dag. Jeg hadde el 4/4 å TR kom i går dagen er ikke ferdig enda vet du :)

Kanskje du skulle stresse ned litt?stress kan faktisk gjøre så man ikke blir gravid. Viss du hadde el 5/4 er det vel mest sannsynlig IKM i dag. Jeg hadde el 4/4 å TR kom i går dagen er ikke ferdig enda vet du :)
ja dagen er ikke ferdig, helt sant det, plutselig kommer tanta i full galopp i kveld :p men jeg stresser ikke :)

Nei hallo! Er faktisk rosa strek, det blir spennende fremover altså! Håper den stemmer!

ImageUploadedByBV Forum1429462017.203709.jpg

Litt vanskelig å få med, men den er tydelig i virkeligheten.... Gøy med litt spenning i hverdagen! Håper for Guds skyld at jeg er gravid, så slipper dere enda en pp med meg som syter og slenger ut hundre tester!

Nei hallo! Er faktisk rosa strek, det blir spennende fremover altså! Håper den stemmer!

Vis vedlegget 113290

Litt vanskelig å få med, men den er tydelig i virkeligheten.... Gøy med litt spenning i hverdagen! Håper for Guds skyld at jeg er gravid, så slipper dere enda en pp med meg som syter og slenger ut hundre tester!

Åååå så spennende :D Krysser alt jeg kan for deg❤️

Back
Topp