Sniker fordi jeg tok tilfeldigvis en graviditetstest med batch 23 i dag tidlig. Skal sette inn spiral etter fødsel i august, så måtte liksom vise til negativ test.Ja.. skikkelig dritt. Så vet ikke helt hva som skjer, kjemisk? Skikkelig tydelig evap line? Dårlig batch?
Tok en nå bare for å sjekke, og joda, skygge i dag og… samme som i går, og ingen økning, så her er det nok dessverre ingentinger 12 dpo i dag, så begynner å bli sent å håpe på noe. Tempen min er fremdeles veldig høy
Batch 23.
Vis vedlegget 481869Vis vedlegget 481870
Uansett - poenget er at min var helt blenda hvit, med ingen antydning til skygger, evap-linje eller noe som helst. Så enten er du en person som ofte får skygger eller så kan det ha vært kjemisk?
Ikke at noe av dette hjelper deg når det du ønsker aller mest er tydelig, positive tester og er friskt svangerskap. Håper fortsatt på deg selv om du er 12 dpo
er 12 dpo i dag, så begynner å bli sent å håpe på noe. Tempen min er fremdeles veldig høy 

Men det er jo akkurat det man ønsker å vite på det tidspunktet- banker hjertet og eventuelt i riktig frekvens?
Vil dere gi en oppdatering på hvordan dere ligger an i løypa så skal jeg oppdatere