Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk heller ikke utslag på digital (ukes) før streken var litt sterkere.Vis vedlegget 481820
Fant en MS i skuffen. Med den streken prøvde jeg meg på en digital som sa «ikke gravid».
Skal prøve meg på en ultratidlig digital i ettermiddag. Må komme meg på apoteket førstJeg fikk heller ikke utslag på digital (ukes) før streken var litt sterkere.Fikk derimot utslag på ultratidlig digital. ( den som viser pluss eller minustegn)
Jeg ser noooe på tidlig makesureHelt negativ på vanlig babyplan.
Skyggestrek hos tidlig makesure? Ca 12. Dpo
Sjekket en lik test med bare vann. Ingen skygge derJeg ser noooe på tidlig makesure![]()
Den digitale kan ta seg en bolleVis vedlegget 481820
Fant en MS i skuffen. Med den streken prøvde jeg meg på en digital som sa «ikke gravid».

Ser tydelig strek på Make Sure!Helt negativ på vanlig babyplan.
Skyggestrek hos tidlig makesure? Ca 12. Dpo
Plisplis kjære skjebnen, la dette være noe og ikke forsvinn i morgen 
Ser virkelig noe her altså og på de forrige testene dineTok ny nå, med en times tiss.. synes den er tydeligere enn i stad, synes sånn som dette når den er våt, men forsvinner litt når den tørker..
Har ikke flere tidlig digital igjen, bare vanlig. Ikke vits å kaste bort en til i dag, skal prøve å holde meg til ikveld nå og ta en strimmel til![]()
Vis vedlegget 481855

Jeg ser!! Krysser fingrene for deg!Tok ny nå, med en times tiss.. synes den er tydeligere enn i stad, synes sånn som dette når den er våt, men forsvinner litt når den tørker..
Har ikke flere tidlig digital igjen, bare vanlig. Ikke vits å kaste bort en til i dag, skal prøve å holde meg til ikveld nå og ta en strimmel til![]()
Vis vedlegget 481855
Jeg brukte tidlig test fra babyplan ( https://www.billige-tester.no/gravi...mel/babyplan-tidlig-graviditetstest-strimmel/ )men fikk en del skygger på de, nå bruker jeg bare make sure vanlig strimmel fra coop extra, har ikke opplevd skygger på de selv.Tenkte jeg skal på innkjøp av litt forskjellige tester. Hva bruker dere? Og hvor kjøper dere de? Er jo ikke den billigste hobbyen å holde på med![]()
Håper det er noe i virkeligheten og, og ikke bare tullestrekerSer virkelig noe her altså og på de forrige testene dine
NB: en times tiss er ikke mye heller, husker jeg ventet 2,5 time uten å drikke for å teste![]()

skal prøve å holde meg frem til jeg skal legge meg, så hvis jeg holder meg i 3 timer nå, så bør det være bra 
Gratulerer så mye!!!Vis vedlegget 481849Vis vedlegget 481850
Ganske stor forskjell på 10 timer, i tillegg til positiv tidlig digital var dette gøy. Jeg kan settes på gravid @Helleoglykke

Ja ta en før du legger deg med 2,5-3 timers tiss, og så må du dele resultatet med ossHåper det er noe i virkeligheten og, og ikke bare tullestreker![]()
Ja, må nok prøve å smøre meg med tålmodighet, vil bare så inderlig se noeskal prøve å holde meg frem til jeg skal legge meg, så hvis jeg holder meg i 3 timer nå, så bør det være bra
![]()

Stor klem til deg, du må finne på noe å gjøre sånn at tiden går fort for deg