IKM uke 15 og 16

Helt negativ på vanlig babyplan.
Skyggestrek hos tidlig makesure? Ca 12. Dpo

Vedlegg

• 20260414_044202.png
    20260414_044202.png
    771,5 KB · Visninger: 28
  • 20260414_044240.png
    20260414_044240.png
    1,1 MB · Visninger: 28
Jeg tok ny strimmel fra makesure i dag men fortsatt negativ. Skjønner ingenting. Cd33… Frustrerende når jeg trodde jeg hadde festeblødning forrige torsdag. Kan det være sen eggløsning montro? Hvor sent har dere ovaluert?

Tok ny nå, med en times tiss.. synes den er tydeligere enn i stad, synes sånn som dette når den er våt, men forsvinner litt når den tørker..

Har ikke flere tidlig digital igjen, bare vanlig. Ikke vits å kaste bort en til i dag, skal prøve å holde meg til ikveld nå og ta en strimmel til :bag: :sorry: Plisplis kjære skjebnen, la dette være noe og ikke forsvinn i morgen :sad010

IMG_4546.jpeg

Tok ny nå, med en times tiss.. synes den er tydeligere enn i stad, synes sånn som dette når den er våt, men forsvinner litt når den tørker..

Har ikke flere tidlig digital igjen, bare vanlig. Ikke vits å kaste bort en til i dag, skal prøve å holde meg til ikveld nå og ta en strimmel til :bag: :sorry: Plisplis kjære skjebnen, la dette være noe og ikke forsvinn i morgen :sad010

Vis vedlegget 481855
Ser virkelig noe her altså og på de forrige testene dine :shy::Heartred

NB: en times tiss er ikke mye heller, husker jeg ventet 2,5 time uten å drikke for å teste :dead:

Vis vedlegget 481855
Jeg ser!! Krysser fingrene for deg!

Ser virkelig noe her altså og på de forrige testene dine :shy::Heartred

NB: en times tiss er ikke mye heller, husker jeg ventet 2,5 time uten å drikke for å teste :dead:
Håper det er noe i virkeligheten og, og ikke bare tullestreker :smiley-angelic001 :sad010:Heartred

Ja, må nok prøve å smøre meg med tålmodighet, vil bare så inderlig se noe :shy: skal prøve å holde meg frem til jeg skal legge meg, så hvis jeg holder meg i 3 timer nå, så bør det være bra :nailbiting:

Håper det er noe i virkeligheten og, og ikke bare tullestreker :smiley-angelic001 :sad010:Heartred

Ja, må nok prøve å smøre meg med tålmodighet, vil bare så inderlig se noe :shy: skal prøve å holde meg frem til jeg skal legge meg, så hvis jeg holder meg i 3 timer nå, så bør det være bra :nailbiting:
Ja ta en før du legger deg med 2,5-3 timers tiss, og så må du dele resultatet med oss :shy::Heartbigred Stor klem til deg, du må finne på noe å gjøre sånn at tiden går fort for deg :Heartred

Back
Topp