Har ikke helt troa da ikm er idag. Ser andre med tydelige tester 9-10-11 dpo, men igjen alt dette er helt nytt for megSynes så vidt jeg kan skimte noe der. Kanskje det er noe på gang?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ikke helt troa da ikm er idag. Ser andre med tydelige tester 9-10-11 dpo, men igjen alt dette er helt nytt for megSynes så vidt jeg kan skimte noe der. Kanskje det er noe på gang?

Ser noe ja! Håper det er mer enn skygge! Jeg har bestemt meg for å vente med å teste til i morgen.10/11 dpo, fikk denne skyggen nåTidligtest. Med og uten blitz
Vis vedlegget 481776Vis vedlegget 481777

Syntes jeg ser noe ja10/11 dpo, fikk denne skyggen nåTidligtest. Med og uten blitz
Tar neste når jeg kommer hjem fra jobbSå spennende..!Når tar du neste?

Det har vi! Lov å håpe at vi kan være sammen i et terminforum og ikke bare IKM gruppeKrysser det jeg har! Vi har vært med i samme forumtråd i høst og vinter flere ganger og håper du lykkes denne gangen

Ser noe ja! Håper det er mer enn skygge! Jeg har bestemt meg for å vente med å teste til i morgen.![]()
Er så spent! Synes det kjennes ut som jeg har litt mensmurringer, og i korsryggen. Håper det er fordi noe grorSyntes jeg ser noe ja![]()

Disse må jo være positive!10/11 dpo, fikk denne skyggen nåTidligtest. Med og uten blitz
Disse må jo være positive!
håperDagens tester, ca. 11 dpo. Kan også være 10 dpo.. eller noe helt annet! Ser en ganske «tydelig» svak strek i virkeligheten, men tar det ikke helt seriøst før jeg har en sterkere test. Det kan jo fort være kjemisk også
ser absolutt streker her også!! Spennende!! Skal du teste mer i dag?håperser absolutt streker her også!! Spennende!! Skal du teste mer i dag?