IKM uke 15 og 16

Ja.. skikkelig dritt. Så vet ikke helt hva som skjer, kjemisk? Skikkelig tydelig evap line? Dårlig batch?

Tok en nå bare for å sjekke, og joda, skygge i dag og… samme som i går, og ingen økning, så her er det nok dessverre ingenting :sorry: er 12 dpo i dag, så begynner å bli sent å håpe på noe. Tempen min er fremdeles veldig høy :confused005

Batch 23.

Vis vedlegget 481869Vis vedlegget 481870
Sniker fordi jeg tok tilfeldigvis en graviditetstest med batch 23 i dag tidlig. Skal sette inn spiral etter fødsel i august, så måtte liksom vise til negativ test.

Uansett - poenget er at min var helt blenda hvit, med ingen antydning til skygger, evap-linje eller noe som helst. Så enten er du en person som ofte får skygger eller så kan det ha vært kjemisk?

Ikke at noe av dette hjelper deg når det du ønsker aller mest er tydelig, positive tester og er friskt svangerskap. Håper fortsatt på deg selv om du er 12 dpo❤️

Har noe mensmurringer som gjør meg litt nervøs, men vet også det er normalt med murringer og stikkinger tidlig i svangerskap. Har uansett ringt gyn i dag og fortalt at jeg er gravid, så nå venter jeg på å bli satt opp til time i uke 7 for ultralyd. Er det noen som har erfaring med så tidlig ultralyd og vet hva jeg kan forvente?
Vis vedlegget 481885
Jeg var på det i fjor sommer pga blødninger. Da var det innvendig ul og de fant ingen svar. (Måtte på riksen etter vanlig tul og først der fant de svar pga utstyr og kompetanse).

Skal også.på ul i uke 7 nå pga historikk med forrige svangerskap, og det blir nok innvendig ul da også.

Har noe mensmurringer som gjør meg litt nervøs, men vet også det er normalt med murringer og stikkinger tidlig i svangerskap. Har uansett ringt gyn i dag og fortalt at jeg er gravid, så nå venter jeg på å bli satt opp til time i uke 7 for ultralyd. Er det noen som har erfaring med så tidlig ultralyd og vet hva jeg kan forvente?
Vis vedlegget 481885
Sniker her.

Begge svangerskapene mine har jeg hatt innvendig ultralyd og sett hjerteslag i uke 7. Masse lykke til ❤️ heldigvis går dette stort sett bra!

Vis vedlegget 481885
Jeg var 7+4 og tok utvendig ul. Fikk se en "reke" med hjerteslag :laughing002 :Heartpink
Screenshot_20250411_120750_Samsung Internet.jpg

Nå gleder jeg meg. Vet ikke helt hvorfor jeg skal ha ul så tidlig, men det er i forbindelse med at jeg har tatt letrozol
Jeg hadde time i uke 6 selv pga jeg skulle starte opp med noe hjelpemedisiner, og alt jeg så da var egentlig en ert som banket. Hele embryoet er jo bare et hjerte omtrent på starten :hilarious: Men det er jo akkurat det man ønsker å vite på det tidspunktet- banker hjertet og eventuelt i riktig frekvens?

Vis vedlegget 481885
Jeg tok ultralyd 6+4 i forrige svangerskap, så da at hjertet slo og alt var som det skulle. Håper det går bra for deg!

Sniker fordi jeg tok tilfeldigvis en graviditetstest med batch 23 i dag tidlig. Skal sette inn spiral etter fødsel i august, så måtte liksom vise til negativ test.

Uansett - poenget er at min var helt blenda hvit, med ingen antydning til skygger, evap-linje eller noe som helst. Så enten er du en person som ofte får skygger eller så kan det ha vært kjemisk?

Ikke at noe av dette hjelper deg når det du ønsker aller mest er tydelig, positive tester og er friskt svangerskap. Håper fortsatt på deg selv om du er 12 dpo❤️
Bare tiden vil vise!
Har fått en del skyggestreker på tidligtester, og liker derfor ikke de så godt. Har dog ikke fått SÅ tydelige streker på vanlige graviditetstester før :sorry: Kan fremdeles se skygge etter den er tørket på den jeg tok i dag tidlig. Jeg får ta en når jeg kommer hjem. Hvis den er like svak så er det ingenting denne gangen heller :Heartred
IMG_4554.jpeg

Bare tiden vil vise!
Har fått en del skyggestreker på tidligtester, og liker derfor ikke de så godt. Har dog ikke fått SÅ tydelige streker på vanlige graviditetstester før :sorry: Kan fremdeles se skygge etter den er tørket på den jeg tok i dag tidlig. Jeg får ta en når jeg kommer hjem. Hvis den er like svak så er det ingenting denne gangen heller :Heartred
Vis vedlegget 481889
Sniker, og jeg ser den godt! Sykt urettferdig om dette ikke er noe :sad010

Bare tiden vil vise!
Vis vedlegget 481889
Usj, så kjedelig! Enig med det de andre skriver, det der er en skikkelig tydelig skygge! Ser du antydning til rosa eller er den grå? :Heartpink

Bare tiden vil vise!
Vis vedlegget 481889
Hvor lenge etter at du har dyppet den er dette bildet tatt?

Jeg kom hjem igjen nå, og fant graviditetstesten som jeg tok rundt kl. 10. Den ser sånn:

Vedlegg

• IMG_0821.jpeg
    IMG_0821.jpeg
    121,3 KB · Visninger: 36
Har du testet med flere merker? Så rart at den skal vise strek men også når du dyppet den i vann! Ikke rart man får forhåpninger! Og samme til andre her som får strek men så er det antagelig ikke positivt. Ikke rart man blir forvirret av disse testene. Ikke til å bli klok av.
Veldig rart. Har åpnet en ny eske. Samme batch som tidligere, men fra en annen eske :banghead: men som tidligere skrevet, så tror jeg nok dessverre jeg bare er veldig uheldig denne syklusen..

Også er den sååå tydelig positiv? Det kan jo ikke være mulig?? Burde ikke være der hvert fall
Det der skal ikke være mulig uten hcg i urinen, hvis du ikke har hatt sex på en måned hadde jeg mistenkt at du er noen uker på vei.
Dere, jeg sverger - jeg er ikke gravid. Den nederste testen ble positiv lenge etter tiden var gått ut. Den øverste er en ny test fra samme pakke, som er helt blenda, også flere timer senere. Jeg kan ikke se en skygge på den en gang.

For ordens skyld - jeg har ikke fått tilbake mensen etter fødsel i august, har ikke hatt en eneste eggløsning (så vidt jeg vet) og ikke samleie på over en måned.

Vedlegg

• IMG_0829.jpeg
    IMG_0829.jpeg
    494,4 KB · Visninger: 38
Back
Topp