Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I følge "planen" så skal jeg begynne å spotte idag, og få tanta i morgen. ikke sett snurten av noe spott ennå. blendahvit test i går (10 dpo).
Jeg ble litt tappetafser istad.. merkeligste ever.. fant den ikke! Altså, den har gjemt seg?!?! Hmm..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Ja, men om hun har tenkt å komme så bør hun komme i tide!!Er vel bra tanta holder seg borte da
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal den ikke være lav nå (rett før ikm og ved evt graviditet?) og lett å kjenne?
Ja, men om hun har tenkt å komme så bør hun komme i tide!!![]()
Var så stille på uke 14 nå. Men jeg kommer med positiv test i morgen! Kanskje...Er det noen fler med positive tester?
Desember 2014
Taster på appen![]()
Da står velkomskomiteen klare på desemberVar så stille på uke 14 nå. Men jeg kommer med positiv test i morgen! Kanskje...![]()
Uff da.. Mongo tante!! Bedre lykke neste Pp ❤Jeg fikk besøk av TR i dagLykke til dere andre.
Så kjedelig! Lykke til neste periodeJeg fikk besøk av TR i dagLykke til dere andre.
Håper jeg kommer!! Tempen steg litt idag og tr har ikke vist seg. Noen den bruker på dpo11. Spotting ihvertfall. Men ikkeno!!Da står velkomskomiteen klare på desember
Desember 2014
Taster på appen![]()
Asj så kjedlig da...Jeg fikk besøk av TR i dagLykke til dere andre.
Åh håper jeg får komme over til desember. Sliter med en ekstrem trøtthet/sliten, samt ømme pupper, hodeverk og veldig stikking i livmoren?! I tillegg så er jeg sur og gretten og tåler lite, så stakkars den snille mannen min.Da står velkomskomiteen klare på desember
Desember 2014
Taster på appen![]()