**IKM uke 14**

I følge "planen" så skal jeg begynne å spotte idag, og få tanta i morgen. ikke sett snurten av noe spott ennå. blendahvit test i går (10 dpo).

Jeg ble litt tappetafser istad.. merkeligste ever.. fant den ikke! Altså, den har gjemt seg?!?! Hmm..

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skal den ikke være lav nå (rett før ikm og ved evt graviditet?) og lett å kjenne?

Er det noen fler med positive tester? :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Bare venter pp at tr ikke kommer imorgen. Selv om jeg hat kjent meg litt øm i korsryggen idag. Men det forsvinner sikkert :P Må prøve p være positiv :D

Var så stille på uke 14 nå. Men jeg kommer med positiv test i morgen! Kanskje... :-)
Da står velkomskomiteen klare på desember :)

❤️ Desember 2014 ❤️

❤️ Desember 2014 ❤️

Håper jeg kommer!! Tempen steg litt idag og tr har ikke vist seg. Noen den bruker på dpo11. Spotting ihvertfall. Men ikkeno!!

Føles som jg har et snev av uvi. Ingen pms smerter heller.

Sent from my iPhone using BV Forum

❤️ Desember 2014 ❤️

Åh håper jeg får komme over til desember. Sliter med en ekstrem trøtthet/sliten, samt ømme pupper, hodeverk og veldig stikking i livmoren?! I tillegg så er jeg sur og gretten og tåler lite, så stakkars den snille mannen min.
Jeg som lovet meg selv og ikke registrere symptomer denne mnd, men det er jo ikke lett..

Hurra, mannen og jeg fikk begge igjen på skatten:) Så nå må bare spiren sitte. Mye av skattepengene er øremerket babyutstyr;) Seff hvis vi er så heldige at spiren sitter da..

Back
Topp