Lurepus
Gift med forumet
VIP
Himmelbarn
Desemberskattene 2014
Desemberskatter 2016
Januar 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Tusen, tusen, tusen takk!Gratulerer så mye!!!
Ønsker et hjertebarn ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen, tusen, tusen takk!Gratulerer så mye!!!
Ønsker et hjertebarn ❤
TAKKÅå, så gøy!! Ingen tvil i det hele tatt! Gratulerer så mye![]()
Krysser fingrene for at lille spireliten klamrer seg godt fast!
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
GratuleererNå er jeg ganske sikker på at det er en spireSå nå må den bare klamre seg fast <3
Tatt nå nettopp, ettermiddagsurin
Vis vedlegget 55662
De fra i dagtidlig, tørket
Vis vedlegget 55663
Du vet, det var fordi du ikke fant testeneTAKKHåper du kommer etter!
Det startet med skygger
![]()
GratuleererMin + var vel lik som din
Desember 2014
Taster på appen![]()
Haha, det må være derfor!Du vet, det var fordi du ikke fant testeneSøren at jeg alltid har så godt koll på hvor mine er til en hver tid
Håper jeg og, men tviler veldig :/
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det blir min tur etterhvertTusen, tusen, tusen takk!Håper det snart er din tur <3
Du får komme deg innJeg er gravid! Det er så surrealistisk og rart å kunne si/skrive det!
![]()
. oioioi ingen tvil. Gratulerer. Håper resten følger etter i samme stilNå er jeg ganske sikker på at det er en spireSå nå må den bare klamre seg fast <3
Vis vedlegget 55662
Vis vedlegget 55663
Nå er jeg ganske sikker på at det er en spireSå nå må den bare klamre seg fast <3
Vis vedlegget 55662
Vis vedlegget 55663
Wohoo, nei der var det jo ingen tvil. Hurra. Skal jeg sette deg over på gravid?Nå er jeg ganske sikker på at det er en spireSå nå må den bare klamre seg fast <3
Vis vedlegget 55662
Vis vedlegget 55663
Det tror jeg du kan få lov tilWohoo, nei der var det jo ingen tvil. Hurra. Skal jeg sette deg over på gravid?
Gratulerer så masse Mio 90Jeg er gravid! Det er så surrealistisk og rart å kunne si/skrive det!
![]()
Wiiii.. Da var det oppdatert. Vi har allerede 2 gravide i denne uken og vi skriver bare mandag. Håper inderlig jeg får komme etter om noen dager... sukkDet tror jeg du kan få lov til![]()