**IKM uke 14**

Åå, så gøy!! Ingen tvil i det hele tatt! Gratulerer så mye :D :D Krysser fingrene for at lille spireliten klamrer seg godt fast! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
TAKK :D Håper du kommer etter! :) Det startet med skygger :)

TAKK :D Håper du kommer etter! :) Det startet med skygger :)
Du vet, det var fordi du ikke fant testene ;) Søren at jeg alltid har så godt koll på hvor mine er til en hver tid :P Håper jeg og, men tviler veldig :/

Du vet, det var fordi du ikke fant testene ;) Søren at jeg alltid har så godt koll på hvor mine er til en hver tid :p Håper jeg og, men tviler veldig :/

Haha, det må være derfor! :D Be mannen om å gjemme dem ;) Det er hvertfall god plass til deg på desember :)

Tusen, tusen, tusen takk! :D Håper det snart er din tur <3
Det blir min tur etterhvert ;) Nå synes jeg du skal kose deg så masse med spireliten og nyte tiden frem til desember ❤

Ønsker et hjertebarn ❤

Endelig vår uke!! :D 6 DPO idag, litt stikkinger i magen innimellom - men det kan være hva som helst! Har gått til innkjøp av en Doc Morris som jeg tar om noen dager!

Den utålmodige siden av meg prøver å si at det står at man kan teste inntil 4 dager før ventet mens, og med en lutealfase på 11 dager blir det imorgen! Men vet jo at det er slik det ikke funker :p

Så kjekt å se positive tester her!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Testet idag. 10 dpo. Negativt. Har en lutealfase på 11 dager jeg også, så er vel bare å vente på den dritt-tanta!!

Glemte å være positiv :) gratulerer så mye til Alle med to streker!!!

Tusen takk alle <3 Dere er verdens beste gjeng og håper alle får oppleve to streker i nærmeste fremtid :)

Back
Topp