**IKM uke 14**

Dette var jammen meg spennende. Håper streken blir klar og tydelig om ikke lenge, slik atddet er ingen tvil. :)
Det håper jeg og! Veldig! :) Også håper jeg alle dere andre kommer etter :)

Jeg har ikke våget å teste idag!! Hadde tenkt å kjøpe på butikken, men fant ut at jeg bestiller på nettet istedet. Da MÅ jeg jo vente, iallefall til i morgen :)

Åååå bare 7 dpo og jeg klør etter å teste, i natt drømte jeg til og med at jeg var gravid. Jeg som har prøvd og lure meg med at vi ikke prøver, så vi blir ikke det. Kan bli tullete av mindre..

Leo vil bli storebror <3

Åååå bare 7 dpo og jeg klør etter å teste, i natt drømte jeg til og med at jeg var gravid. Jeg som har prøvd og lure meg med at vi ikke prøver, så vi blir ikke det. Kan bli tullete av mindre..

Leo vil bli storebror <3

Jeg drømte i natt at jeg fikk to blå streker, og da blir det gutt. To rosa streker blir jente... Haha!

Jeg drømte i natt at jeg fikk to blå streker, og da blir det gutt. To rosa streker blir jente... Haha!
Å jeg ønsker meg så jente, har gutt fra før. Jeg fikk to rosa streker ;) Men har blitt spådd at jeg får to gutter, så tror egentlig jeg gjør det. He he... Men det er egentlig akk det samme, bare jeg får et friskt barn til ;)

Leo vil bli storebror <3

Jeg tok en ny test i dag jeg også, men tror ikke jeg ser noe mer i dag. Samme skyggen bare. Så jeg begynner å bli litt lei av å vente på TR.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Nå er jeg ganske sikker på at det er en spire :D Så nå må den bare klamre seg fast <3

Tatt nå nettopp, ettermiddagsurin
Vis vedlegget 55662
De fra i dagtidlig, tørket
Vis vedlegget 55663
Åå, så gøy!! Ingen tvil i det hele tatt! Gratulerer så mye :D :D Krysser fingrene for at lille spireliten klamrer seg godt fast! :D

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp