Spennende altså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende altså
SkummeltSe der ja! Gratulerer![]()
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Det håper jeg og! Veldig!Dette var jammen meg spennende. Håper streken blir klar og tydelig om ikke lenge, slik atddet er ingen tvil.![]()
Forståelig det. Jeg er 9 dpo og testen var blenda. Så kasta den rimelig fort... jajaVeldig!Nesten litt for spennende!
![]()
Det er jo fortsatt veldig tidligForståelig det. Jeg er 9 dpo og testen var blenda. Så kasta den rimelig fort... jaja
Du er gravid joo ❤ Du skal over i desember
Jeg vetDet er jo fortsatt veldig tidlig![]()
Åååh <3 Jeg vil, jeg vil <3Du er gravid joo ❤ Du skal over i desember
Ønsker et hjertebarn ❤
Ååååå der er strek!!!! Sterkere enn den fra igårTatt innenfor tidsfristen og uten redigering 10 dpoEr det bare meg eller er "skyggen" sterkere?
Vis vedlegget 55594 Vis vedlegget 55595
Er jo fortsatt noen dager til IKM så håper streken bare blir sterkere!Ååååå der er strek!!!! Sterkere enn den fra igårog det MÅ jo bare bety graviiiiid!!!!!!!!!
Å jeg ønsker meg så jente, har gutt fra før. Jeg fikk to rosa strekerJeg drømte i natt at jeg fikk to blå streker, og da blir det gutt. To rosa streker blir jente... Haha!
Gratulerer så mye!!!Nå er jeg ganske sikker på at det er en spireSå nå må den bare klamre seg fast <3
Tatt nå nettopp, ettermiddagsurin
Vis vedlegget 55662
De fra i dagtidlig, tørket
Vis vedlegget 55663
Åå, så gøy!! Ingen tvil i det hele tatt! Gratulerer så myeNå er jeg ganske sikker på at det er en spireSå nå må den bare klamre seg fast <3
Tatt nå nettopp, ettermiddagsurin
Vis vedlegget 55662
De fra i dagtidlig, tørket
Vis vedlegget 55663