**IKM uke 14**

Skimter noe :D Sikkert lettere å se om du tar den fra hverandre :)
Oi, kjapt svar! Jeg som syntes man ikke så noe da jeg lastet opp, og så slettet og endret! Sånn er det å være ny her, ikke helt inne i hvordan ting funker!

Uansett føler jeg meg ganske sikker på at mensen er i anmarsj. Kommer den ikke tirsdag så tar jeg ny test på onsdag!

Oi, kjapt svar! Jeg som syntes man ikke så noe da jeg lastet opp, og så slettet og endret! Sånn er det å være ny her, ikke helt inne i hvordan ting funker!

Uansett føler jeg meg ganske sikker på at mensen er i anmarsj. Kommer den ikke tirsdag så tar jeg ny test på onsdag!
Blir spennende å se! :D Du er jo veldig tålmodig som greier å vente med å teste :)

Utolmodigheten tok meg i dag så jeg tok en test 9 dpo. Så hvit og fin at den nesten kan brukes på nytt.. Prøver igjen på torsdag :-)

Noen som tester i dag?

Tatt innenfor tidsfristen og uten redigering 10 dpo :) Er det bare meg eller er "skyggen" sterkere? :p

IMAG1064_1.jpg
IMAG1063_1.jpg

der er det noe!! du kommer til desember du :D
Jeg håååper det! Jeg er helt på gråten nå! Dette var så lite forventet.. (det burde det kanskje ikke være siden vi har prøvd iherdig :p)

Jeg håååper det! Jeg er helt på gråten nå! Dette var så lite forventet.. (det burde det kanskje ikke være siden vi har prøvd iherdig :p)
Hihi, men man blir jo sjokkert når det først klaffer :P

Back
Topp