Vinterdrøm
Glad i forumet
Ser noe!!!! SpennendePrøver igjen
Edit: det ble ikke noe bedre. Glem det..
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser noe!!!! SpennendePrøver igjen
Edit: det ble ikke noe bedre. Glem det..
Jeg har veldig blandede følelser, tør ikke å håpe før streken blir sterkere, men samtidig er det umulig å ikke ha noen forventningerSå spennendeKrysser fingrene for oss begge, selvom jeg har mer troa på deg enn på meg
Noe er detSå spennendeKrysser fingrene for oss begge, selvom jeg har mer troa på deg enn på meg
![]()
Så gøy... Hurra!Ja, da kan du sette meg opp som gravidTør egentlig ikke si det men
Taster på appen![]()
Min ble veldig rosa allerede dagen etter første testDumme, forvirrende skyggestrek.. ikke la meg håpe på noe som ikke skjer.. kan du ikke bare bli fin og rosa
La testegalskapen begynne
Vis vedlegget 55543 Vis vedlegget 55542
Kanskje jeg må be mannen gjemme testene sånn at jeg ikke får testet på noen dagerMin ble veldig rosa allerede dagen etter første testMen det var jo ikke før i dag, 13 dpo! 11 dpo hadde jeg jo blendahvit og hos din ser jeg noe så dette er det absolutt håp for
Taster på appen![]()
Men da har jeg hatt siden 8 dpoHar allerede idag hatt vondt i korsryggen. Uff. Lover ikke bra. Nekter tr å komme så tidlig igjen.Håper det bare er festesmerter.
![]()
Det var så bra budskap at den burde stå minst tre gangerÅnei, dumme app..Skjedde noe feil så jeg trippelposta, og den siste ble helt teit
![]()
Plutselig er det din tur og! Ømme bryst kan jo være bra det?!Snart vår uke ja. Spennende
Her er puppene ekstremt ømme/vonde. Egentlig lite symptomer ellers. Eller har vært ekstremt trøtt de 4 siste dagene, men tenker det er pga jobb osv. I tillegg har keg rar smak i munnen. Men prøver å tenke at det ikke er symptomer. For etter 12 pp så tenker en at det skjer ikke meg og få positiv test. Ihvertfall ikke etter forrige pp der jeg hadde 2 rosa streker på testene i tre dager (mannen så de til og med). Det gikk tre dager (2 dager på overtid) før tanta kom. Ahhh. Ønsker det så veldig....