Vinterdrøm
Glad i forumet
Kjøper i morgenHaha, så bra det ikke bare er jeg som ser synerNår får du tak i flere da?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjøper i morgenHaha, så bra det ikke bare er jeg som ser synerNår får du tak i flere da?
![]()
Det håper jeg også for din del ❤Håper den blir sterkere og sterkere <3
Har dessverre ikke noen erfaringer med den neiKjøper i morgentenkte å prøve en Rfsu. Noen erfaringer med den?
Jeg blir så rørt av alle dere flotte mennesker her inne på FS <3Det håper jeg også for din del ❤
Ønsker et hjertebarn ❤
Hurra for deg, og gratulerer så masse!Ja, da kan du sette meg opp som gravidTør egentlig ikke si det men
Taster på appen![]()
Samme her. Dette er et helt fantastisk forum med så mange herlige mennesker ❤Jeg blir så rørt av alle dere flotte mennesker her inne på FS <3
Ja, aldri gi opp håpet!Hurra for deg, og gratulerer så masse!
Jeg har prøvd like lenge som deg, og nå fikk jeg virkelig håpet tilbake. Snart joiner jeg deg i desemberklubben
Sent from my iPhone using BV Forum
Ser streken. Og eg er sånn som ikke vanligvis ser streker når alle andre gjør det. HeheMan ser jo streken, så spiller jo ingen rolle at den ikke er like sterk som du håpet, det blir det en dag om ikke lenge alikevel![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Absolutt <3 Kommer nok alltid til å snike litt på FS om(når*håpehåpe*) jeg flytterSamme her. Dette er et helt fantastisk forum med så mange herlige mennesker ❤
Ønsker et hjertebarn ❤
Håper du har rettJeg heier på dere!Virker som når en får positiv er det som en propp, da kommer de andre etter
Koselig!
Taster på appen![]()
BV gjorde igjen bildet veldig rosa. Den er ikke så rosa som det kanskje kan se ut som på bildet. Prøver å legge ved et beskjært bilde.Hurra, så gøy med streker på testene hos noen av dereTwinkle, hos deg er det virkelig ingen tvil. Gratulerer
Og Mio90, jeg ser jo noe på din også! Spennende, spennende!
Jeg hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle tyde tester lenger. Jeg har fått fine, klare streker etter fristen med 0 i HCG før liksom. Men det er nok en "yrkesskade" jeg har fått. Jeg kan dessverre skimte noe på testen min i dag nemligMen jeg skal prøve å ikke legge noe i det, for det er ingenting som tilsier at denne streken skal være pga HCG når de andre ikke var det
Legger ved bilde, men jeg tror ikke jeg får den frem? Et før tidsfristen og et etter at den har tørka. Ikke fortvil, dere ser den helt sikkert ikke. Og det er helt greit, så slipper jeg å tro noe som helst
Men jeg skal ikke nekte for at det blir biiittelitt mer spennende.
Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ser jo at der er noe!Prøver igjen
Edit: det ble ikke noe bedre. Glem det..
Jaa.. Synd det bare er en skygge. Er din strek fra i dag klarere enn på de testene du har fått skygge før?Ser jo at der er noe!![]()
Har dessverre fått en del skyggestreker på bt før og føler ikke at det er noe annerledes denne gangen.. det eneste er at jeg nå får de opp før tidsfristen, før har jeg alltid sett de etter 4-5 timer når testen har tørketJaa.. Synd det bare er en skygge. Er din strek fra i dag klarere enn på de testene du har fått skygge før?
Så spennendeHar dessverre fått en del skyggestreker på bt før og føler ikke at det er noe annerledes denne gangen.. det eneste er at jeg nå får de opp før tidsfristen, før har jeg alltid sett de etter 4-5 timer når testen har tørketHåper både du og jeg får en fin rosa strek i løpet av noen dager
![]()
Jeg er ikke sikker. Temper ikke, ei tester etter el. Tror TR er 2-4 april.Har dessverre ikke noen erfaringer med den neiHvor mange dpo er du i morgen?
![]()