**IKM uke 14**

Så spennende :D Krysser fingrene for oss begge, selvom jeg har mer troa på deg enn på meg :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Jeg har veldig blandede følelser, tør ikke å håpe før streken blir sterkere, men samtidig er det umulig å ikke ha noen forventninger :) Jeg ser jo en strek! Så utrolig irriterende om det er en skyggestrek :( Jeg ser jo streken med deg og, egentlig ser testene våre ganske like ut :) Håper det er en spire med oss begge :)

Så spennende :D Krysser fingrene for oss begge, selvom jeg har mer troa på deg enn på meg :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Noe er det :D Sååå spennende!!!

Taster på appen :)

e="Twinkle, post: 17259574, member: 93182"]Jeg heier på dere! :) Virker som når en får positiv er det som en propp, da kommer de andre etter :D Koselig!

Taster på appen :)[/quote]
håper det er det som skjer :D

Dumme, forvirrende skyggestrek.. ikke la meg håpe på noe som ikke skjer.. kan du ikke bare bli fin og rosa :(

La testegalskapen begynne :p

IMAG1057_2_1.jpg
IMAG1057_1.jpg

Dumme, forvirrende skyggestrek.. ikke la meg håpe på noe som ikke skjer.. kan du ikke bare bli fin og rosa :(

La testegalskapen begynne :p

Vis vedlegget 55543 Vis vedlegget 55542
Min ble veldig rosa allerede dagen etter første test :) Men det var jo ikke før i dag, 13 dpo! 11 dpo hadde jeg jo blendahvit og hos din ser jeg noe så dette er det absolutt håp for :D

Min ble veldig rosa allerede dagen etter første test :) Men det var jo ikke før i dag, 13 dpo! 11 dpo hadde jeg jo blendahvit og hos din ser jeg noe så dette er det absolutt håp for :D

Kanskje jeg må be mannen gjemme testene sånn at jeg ikke får testet på noen dager :p Jeg er jo tross alt bare 9 dpo så det er jo ikke akkurat forventet med knallsterk trest :rolleyes:

Har allerede idag hatt vondt i korsryggen. Uff. Lover ikke bra. Nekter tr å komme så tidlig igjen. :( Håper det bare er festesmerter. :D

Har allerede idag hatt vondt i korsryggen. Uff. Lover ikke bra. Nekter tr å komme så tidlig igjen. :( Håper det bare er festesmerter. :D
Men da har jeg hatt siden 8 dpo :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Under fire timer igjen til uke 14 er i gang! :) Håper på mange (flere) positive tester! :D Gratulerer Twinkle som allerede har fått flyttet over til desember, vi er forhåpentligvis mange som kommer etter :D

Under fire timer igjen til uke 14 er i gang! :) Håper på mange (flere) positive tester! :D Gratulerer Twinkle som allerede har fått flyttet over til desember, vi er forhåpentligvis mange som kommer etter :D

Under fire timer igjen til uke 14 er i gang! :) Håper på mange (flere) positive tester! :D Gratulerer Twinkle som allerede har fått flyttet ovrr

Ånei, dumme app.. :( Skjedde noe feil så jeg trippelposta, og den siste ble helt teit :p

Snart vår uke ja. Spennende:)
Her er puppene ekstremt ømme/vonde. Egentlig lite symptomer ellers. Eller har vært ekstremt trøtt de 4 siste dagene, men tenker det er pga jobb osv. I tillegg har keg rar smak i munnen. Men prøver å tenke at det ikke er symptomer. For etter 12 pp så tenker en at det skjer ikke meg og få positiv test. Ihvertfall ikke etter forrige pp der jeg hadde 2 rosa streker på testene i tre dager (mannen så de til og med). Det gikk tre dager (2 dager på overtid) før tanta kom. Ahhh. Ønsker det så veldig....

Snart vår uke ja. Spennende:)
Her er puppene ekstremt ømme/vonde. Egentlig lite symptomer ellers. Eller har vært ekstremt trøtt de 4 siste dagene, men tenker det er pga jobb osv. I tillegg har keg rar smak i munnen. Men prøver å tenke at det ikke er symptomer. For etter 12 pp så tenker en at det skjer ikke meg og få positiv test. Ihvertfall ikke etter forrige pp der jeg hadde 2 rosa streker på testene i tre dager (mannen så de til og med). Det gikk tre dager (2 dager på overtid) før tanta kom. Ahhh. Ønsker det så veldig....
Plutselig er det din tur og! Ømme bryst kan jo være bra det?!

Her hadde jeg skikkelige mensmurringer rundt 6-7 dpo og hatt stikninger innimellom etter det. Og ømme bryst her og, klarte nesten ikke å løpe i stad.

Håper uka går fort med mange lykkelige rundtomkring! Tenkte å ta en test på onsdag selv :-)

Så stas med alle testene. Denne pp'en har jeg virkelig ikke troa... Har ikke hatt noe som helst symptomer :(

Back
Topp