**IKM uke 14**

Jeg er 7 dpo, trøtt, svimmel, kvalm, vondt i hele underlivet og kjennes ut som et skikkelig trykk på hele nedre del av magen.. kaffe smaker veldig rart.. drømmer klare ekle virkelighetsforvirrende drømmer.. å så enormt sippete.. eller glad.. eller sur.. blir gal jeg.. *dpo*land.. blæh.. hehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Håper det er symptom på en spire! :)

Jeg er 7 dpo, trøtt, svimmel, kvalm, vondt i hele underlivet og kjennes ut som et skikkelig trykk på hele nedre del av magen.. kaffe smaker veldig rart.. drømmer klare ekle virkelighetsforvirrende drømmer.. å så enormt sippete.. eller glad.. eller sur.. blir gal jeg.. *dpo*land.. blæh.. hehe

Har mye av det samme som deg
! Enten bare gråter jeg, eller så er livet fantastisk eller så kjefter jeg :p Og jeg drømmer helt sinnsyke drømmer. F.eks at mannen ble zombie og spiste pus!! Gal? Ja :p

Taster på appen :)

Har mye av det samme som deg
! Enten bare gråter jeg, eller så er livet fantastisk eller så kjefter jeg :p Og jeg drømmer helt sinnsyke drømmer. F.eks at mannen ble zombie og spiste pus!! Gal? Ja :p

Haha! Flotte greier! :p
Jeg jobber som p.a (personlig assistent) for en rullesrolbruker med med sykdommer. Jeg drømte da at hun ringte å sa jeg ikke trengte å komme på jobb for hun hadde fått festet kneskålene.... å da kunne hun liksom gå igjen.. helt sykt.. holdt nesten på å ringe henne å spørre..
Vi har to griser (minigriser) og de hadde plutselig krympa.. måtte lete etter de..
Å så drømte jeg at jeg var på do å fikk festeblødning... yessda! Lenge leve søvnfantasien! Er det rart man blir gal.. :p

Hahaha, må le av dere/oss altså. Mye rart som skjer når vi er dpo. Denne pp er det ganske rolig hos meg sett bort fra allergiopplegget. Men det kommer nok, jg er jo bare 5 dpo;)

Håper vi også :) føler meg forvirra til sins generelt om dagen :p haha :p er pp 11 så nå er det på tide! :) håper det er tiden for alle oss :D

Hehe, å være dpo gjør oss rare! :p og veldig forvirret! Humørsvingninger til tusen! :p

Det var en gammel mann som gikk med en kake her på cafe og jeg fikk tårer fordi jeg synes han var så søt og stakkarslig haha...

Her er jeg så utrolig kvalm og svimmel i dag.. håper jeg ikke brygger på noe, men at det er en spire som tuller med kroppen min :p

Tørr egentlig ikke kjenne på symptomer, men i går hadde jeg vondt i hodet og var kvalm, i dag har jeg vondt i puppa også.... Er bare 5 dpo eller 3 som ff sier etter tempen fortsatte og være høy. Men stoler nå mer på el testene, så da er jeg fem :)

Leo vil bli storebror <3

Tørr egentlig ikke kjenne på symptomer, men i går hadde jeg vondt i hodet og var kvalm, i dag har jeg vondt i puppa også.... Er bare 5 dpo eller 3 som ff sier etter tempen fortsatte og være høy. Men stoler nå mer på el testene, så da er jeg fem :)

Leo vil bli storebror <3
Det er jo nesten ikke til å unngå å kjenne etter :p

6 dpo og jeg får brunt på papiret? Jeg skal jo ikke ha mensen før om 7 dager jooo.. :confused: Og jeg blør ALDRI i dpo-land. Ikke en gang en liten Festeblødning og el er det ikke, siden tappen har vært lukket, hard og lav siden lørdag. Hva skjer med kroppen min!? :eek:

Ønsker et hjertebarn ❤

Nå må det bare være en spire.. Akutt kvalm og dårlig humør på cafe ( måtte svelge oppkastet for å ikke kaste opp på gulvet) plutselig anpusten av å gå fra sofaen til døra?? :p pluss kjempe støl i magen

Nå må det bare være en spire.. Akutt kvalm og dårlig humør på cafe ( måtte svelge oppkastet for å ikke kaste opp på gulvet) plutselig anpusten av å gå fra sofaen til døra?? :p pluss kjempe støl i magen

Du er gravid du :p Ikke noe spotting heller? :D

Back
Topp