**IKM uke 14**

Her er jeg kanskje muligens 9 dpo og jeg har hatt brun utflod i dag og vært øm i underlivet mesteparten av dagen. Har allerede redd opp gjestesenga for tanta, frykter hun er rett rundt hjørnet ;) Det er i så fall på en måte en lettelse å da begynne på en ny, forhåpentligvis mer normal, syklus, men det GJØR ingenting om hun drøyern et par, tre, ni måneder :p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Neei.:( Ikke tanta. Tanta kan holde seg langt unna. :/

Denne gangen synes jeg dagene har gått veldig fort :) Hvis det er til noe trøst :p

Taster på appen :)

Det er det faktisk! :D Har en travel uke foran meg med litt reisejobb pga. møter, så det kan bety enten eller :p Enten blir jeg mye alene og får myye tid til å tenke eller kjenne etter, eller treffer jeg kjekke folk som kan distrahere meg! Håper på det siste :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Hmm. Misunner litt dere som nærmer dere ikm. Bare dpo2 her. Men har heldigvis mange ting å sette tankene på.Ellers tror jeg at jeg hadde blitt gal. Hehe. Er dag for dag nærmere et hus nå. Så det gleder eg meg myyye til. :-)

4 dpo, tiden går så sakte... Hadde egentlig ikke tenkt å teste før neste mandag jeg, men all snakk om tidelig testing og kvalmen som kom i dag klarer jeg nok Max å vente til neste fredag! He he...

Leo vil bli storebror <3
Hehe, det er lett å si at man skal vente med å teste, men veldig vanskelig å holde seg :p

Hmm. Misunner litt dere som nærmer dere ikm. Bare dpo2 her. Men har heldigvis mange ting å sette tankene på.Ellers tror jeg at jeg hadde blitt gal. Hehe. Er dag for dag nærmere et hus nå. Så det gleder eg meg myyye til. :)
Så spennende med hus! :D Bygger dere selv? :)

Haha, fornuftig bruk av energi! :) Mannen her lurte på om jeg var i puberteten igjen :p Vi får satse på at det kommer noe godt ut av det :D
Jeg og var dritbarnslig og urimelig. Han bare rista på hue og LO!! Og jeg ble selvsagt enda sintere :)

Sent from my iPad using BV Forum

Jeg og var dritbarnslig og urimelig. Han bare rista på hue og LO!! Og jeg ble selvsagt enda sintere :)

Sent from my iPad using BV Forum
Hehe, selvsagt ;) Gjør jo det overhodet ikke bedre av at de syns det er gøy! :p

Så spennende med hus! :D Bygger dere selv? :)
Ja. Det er splitter nytt hus. :-) Ferdig malt innvendig igår. Så nå går det egentlig slag i slag.

Kjenner jeg er kjempe spent på neste uke. Spesielt seint i uka. Håper det blir mange pisitive i uke 14 (inkl. meg) :D

Ja. Det er splitter nytt hus. :) Ferdig malt innvendig igår. Så nå går det egentlig slag i slag.

Kjenner jeg er kjempe spent på neste uke. Spesielt seint i uka. Håper det blir mange pisitive i uke 14 (inkl. meg) :D
Å, så utrolig gøy! :D Regner med dere har holdt på lenge og at det bare er sjarmøretappen igjen da :)

Det håper jeg og! Blir veldig spennende med så mange med ikm seint i uka :) Vi går for at 100% sitter med positive tester :D

Å, så utrolig gøy! :D Regner med dere har holdt på lenge og at det bare er sjarmøretappen igjen da :)

Det håper jeg og! Blir veldig spennende med så mange med ikm seint i uka :) Vi går for at 100% sitter med positive tester :D
Ja. Nå har vi bodd hos svigers i 1år og 9mnd. Vi begynte vel å grave på tomta i Juni. Så føler oss veeeldig klar for å få oss et eget hjem. Er jo ikke så lett å lage barn når vi bor oppi foreldrene hans heller. Hehe.

Jeg klarer nesten ikke ligge på magen.. Får kjempe vondt i magen og den blir helt hard. Enten er dette en spire eller så er det TR fra helvette :p

Ja. Nå har vi bodd hos svigers i 1år og 9mnd. Vi begynte vel å grave på tomta i Juni. Så føler oss veeeldig klar for å få oss et eget hjem. Er jo ikke så lett å lage barn når vi bor oppi foreldrene hans heller. Hehe.
Uff, det hørtest veldig slitsomt ut :p Men verdt det til slutt når dere har både eget hus og barn :D

Jeg klarer nesten ikke ligge på magen.. Får kjempe vondt i magen og den blir helt hard. Enten er dette en spire eller så er det TR fra helvette :p

Haha, uff, fælt å le! :p Håper virkelig det er en spire som gjør at du har vondt! :) Da er det liksom verdt det :)

Og disse G testene, sporløst forsvunnet!!! Alle 18 stk!!! Blir gal

Og disse G testene, sporløst forsvunnet!!! Alle 18 stk!!! Blir gal

Hahaha!! Og mannen er ikke den skyldige? Så utrolig irriterende! :P

Hahaha!! Og mannen er ikke den skyldige? Så utrolig irriterende! :P

Han mener han ikke har rørt de, synes det er veldig rart siden de plutselig en dag lå i hans skuff og nå, borte? :p jeg har hvertfall ikke rørt de

Jeg tror fortsatt på teorien om at mannen i huset har gjemt dem :p
Jeg tror og det. Jeg blir irritert :p Og han som ikke vil vite når jeg tester fordi han vil bli overrasket, vel, blir ikke noe overraskelse uten tester :p

Han mener han ikke har rørt de, synes det er veldig rart siden de plutselig en dag lå i hans skuff og nå, borte? :p jeg har hvertfall ikke rørt de

Eivind Beinlaus var innom og lurte på om han var gravid! Måtte låne noen tester da veit du!

Jeg vedder på at mannen er den skyldige :P

Eivind Beinlaus var innom og lurte på om han var gravid! Måtte låne noen tester da veit du!

Jeg vedder på at mannen er den skyldige :P

Jeg sa til han; kjære, vi må ringe politiet fordi det har vært innbrudd her, selvom det er rart de bare tok G testene da. Han bare, jeg har aldri sett de noen gang jeg. Han er SÅ påståelig :p Dukker vel plutselig opp i morgen!

Back
Topp