Vinterdrøm
Glad i forumet
Sååååååå vanskelig å vente!!!!!! IKM 4/4.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
8 dpo, negativ testikke veldig sjokkerende!
Taster på appen![]()
Nei ikke stress med det.Drøyer å flytte deg jeg hvis det er usikkert hvor lang lutealfase du har. Gjør jo ingen ting om du står der du står
Så kan vi bare vente og se hva som skjer? Eller?
Håper det eg og. Har aldri hatt unormalt kort lutealfase før hormonspiralen. Så har eg jo et barn fra før, så håper jo det ikke skal bli vanskelig med en til.Ja, da er det nok helt sikkert litt spiral kluss bare, når det er så kort tid sidenTenkte jeg bare skulle si ifra
Taster på appen![]()
GratulererGuuuu, har dere begynt å teste! Så spennende! Tror jeg kanskje må teste lørdag, evt så venter jeg til over helgen. Har bare 3 g tester uansett, så vil ikke svi de av på tullete 5dpo-testing slik som forrige pp.
Ble kalt inn til sjefen idag, fikk fast stilling og massiv lønnsforhøyelse. sola skinner og jeg er veldig happy!
Gratulere, så utrolig gøy og betryggende med fast jobbGuuuu, har dere begynt å teste! Så spennende! Tror jeg kanskje må teste lørdag, evt så venter jeg til over helgen. Har bare 3 g tester uansett, så vil ikke svi de av på tullete 5dpo-testing slik som forrige pp.
Ble kalt inn til sjefen idag, fikk fast stilling og massiv lønnsforhøyelse. sola skinner og jeg er veldig happy!
Håper du har rett!I kveld har jeg hatt skikkelig følesen av at nå klaffer det. Jeg føler meg så annderledes, kjenner ikke megselv igjen. Føles som om en annen person har tatt over kroppen min
Taster på appen![]()
så kjedlig da. Vil jo ha med flest mulig i denne ukenDa ble det et kortvarig opphold her.. EL ble flyttet, så da har jeg IKM 7. april. Lykke til, alle sammen! Jeg kommer nok til å følge med på dere!
Ser positiv ut for meg
Jeg ville vel kanskje sagt akkurat ikke positiv, men det er bare å humpe i vei
Å håper det gjør det og. Du er 9 dpo idag? Testet idag og? Bare 4 dpo jeg. Å tiden går jo litt sakte må jeg innrømmeI kveld har jeg hatt skikkelig følesen av at nå klaffer det. Jeg føler meg så annderledes, kjenner ikke megselv igjen. Føles som om en annen person har tatt over kroppen min
Taster på appen![]()
Nei, jeg fant ikke testene i dag morges!!! KriseÅ håper det gjør det og. Du er 9 dpo idag? Testet idag og? Bare 4 dpo jeg. Å tiden går jo litt sakte må jeg innrømme![]()