Men er du ferdig med å teste etter EL nå da?Krysser egentlig fingrene for at jeg ikke får bruk for de![]()
![]()
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er du ferdig med å teste etter EL nå da?Krysser egentlig fingrene for at jeg ikke får bruk for de![]()
![]()
Nei, absolutt ikke.. Men håper jeg er ferdig den 23.Men er du ferdig med å teste etter EL nå da?
Taster på appen![]()
Ikke jeg heller, nå er jeg leiNei, absolutt ikke.. Men håper jeg er ferdig den 23.Og da vil jeg ikke teste etter el igjen før vi skal prøve på nummer to, helst
![]()
Det blir rart å ikke skulle tisse i en kopp kjenner jeg...Ikke jeg heller, nå er jeg lei
Taster på appen![]()
Haha, ja, det er sant! I morgen er første dagen jeg ikke skal teste etter EL, kjenner det blir rartDet blir rart å ikke skulle tisse i en kopp kjenner jeg...Føler jeg gjør det store deler av syklusen
Haha, si det! Når starter du med g-testene? Greier du å vente eller tester du tidlig?Haha, ja, det er sant! I morgen er første dagen jeg ikke skal teste etter EL, kjenner det blir rartHva skal dagens høydepunkt da være??
Taster på appen![]()
Jeg kommer nok til å vente jegHaha, si det! Når starter du med g-testene? Greier du å vente eller tester du tidlig?![]()
Det var synd, men kanskje greit med litt kortere syklus i det minste. Masse lykke tilJeg har visst ikm uke 13, så jeg forlater dere
fra app
Jeg er ikke av den tålmodige typen så jeg frykter det kommer til å gå med noen tester..Jeg kommer nok til å vente jegJeg orker ikke nervepirrende dager med tydetester
Også er det jo denne spottingen min, som alltid kommer 11 dpo så kommer den ikke nå så kanskje jeg tester 12 dpo
Hva med deg?
Taster på appen![]()
Det er alt for tidlig å miste troa nå da. Du er vel bare 2 dpo?Overtroisk som jeg er, mistet jeg alt av håp i dag. Husker en litt synsk sa at når det er bart på bakken, da klaffer det. Dette er andre syklusen min hvor det har vært helt bart på bakken men i dpo dagene har snøen kommet! Jeg har gått med ballerina sko uten sokker en uke, så kommer denne motbydelige snøen? Blir gal...
Taster på appen![]()
Haha, jeg og er veldig utolmodig. Så svir vel dessverre av første test 8-9 dpo kjenner jeg meg selv. Så fallhøyden er stor.. og jeg har jo falt noen ganger nå etterhvert siden vi snart bikker 1 år som prøvere.Jeg er ikke av den tålmodige typen så jeg frykter det kommer til å gå med noen tester..Samtidig vet jeg ikke om jeg orker skuffelsen av å teste negativt eller svakesvake tester som jeg ikke er sikker på er gyldige
Men så er det litt spennende og da med de svake testene
Usikker.. tror jeg tar det som det kommer
![]()
Ja, jeg vetDet er alt for tidlig å miste troa nå da. Du er vel bare 2 dpo?
Jeg har troen på at det klaffer for dere![]()
Det var bedreJa, jeg vetNoen ganger føler jeg at jeg henger fast ved det negative for å ikke bli skuffa
men nei, positive tanker!!! Nå skal det klaffe
Taster på appen![]()
Så rart da. Nærmer seg el for deg eller? Når pleier du ha?Test ble helt rar idag. Kom bare halv strek. Tisset sikkert for mye på? Tar en senere etter jobb. Cd10 idag.
Ja, jeg er ganske ofte inne på terminkalkulatoren og drømmer meg bort for å si det sånnDet var bedreMen kjenner til det med negativitet. Men når jeg tenker negativt i forhold til graviditet og at det ikke klaffer NÅ heller så blir jo dagene så tunge i dpo tiden og. Så jeg gleder meg heller og er spent og drømmer om graviditet. Så får jeg heller deppe litt når tanta kommer
![]()
Det er bra å drømme. Men det hadde jo ikke vært feil om drømmen ble til virkelighet heller da. Å en førjulsskatt hadde vært perfektJa, jeg er ganske ofte inne på terminkalkulatoren og drømmer meg bort for å si det sånn
Taster på appen![]()