**IKM uke 14**

Det er bra å drømme. Men det hadde jo ikke vært feil om drømmen ble til virkelighet heller da. Å en førjulsskatt hadde vært perfekt;)
Tror jeg må forføre mannen når han kommer hjem fra jobb idag. For el kan ikke ære langt unna nå. Hihi
Ja, jeg får vel termin mellom 12-15 så det hadde vært perfekt :) Jeg har lagt inn på appen når vi har kost denne pp'en og det er faktisk annenhver dag fra TR forsvar og nå hver eneste dag fra 16, så om det ikke klaffer og det er ikke noe galt med noe av oss, da kan man begynne å lure :p

Ja, det må du gjøre :D Nå skal det klaffe :)

Taster på appen :)

Så rart da. Nærmer seg el for deg eller? Når pleier du ha?
Vet at jeg har hatt el dag 21 og dag 14. Så har ikke noe fast syklus. Må nesten teste da :-/ Vet ikke om jeg nærmer meg eller ikke :-/ Men begge sykluser har lutealfasen vert 8 dager. Så håper jo at jeg har en litt mer normal syklus denne gangen slik at sjangsene er større :-)

Haha, jeg og er veldig utolmodig. Så svir vel dessverre av første test 8-9 dpo kjenner jeg meg selv. Så fallhøyden er stor.. og jeg har jo falt noen ganger nå etterhvert siden vi snart bikker 1 år som prøvere.
Det er vel rundt da jeg og kommer til å teste :p Prøver å si til meg selv at negativ test så tidlig er helt vanlig og trenger ikke å bety at jeg ikke er gravid, men blir jo litt skuffa.. Håper dette blir måneden det klaffer for alle :)

Ja, da vet du hva du må gjøre :D

Hehe, det blir heldigvis ikke noe problem denne pp'en :D Første el der vi er hjemme samtidig siden vi ble prøvere, så nå har vi hvertfall sjans til å prøve :p

Hehe, det blir heldigvis ikke noe problem denne pp'en :D Første el der vi er hjemme samtidig siden vi ble prøvere, så nå har vi hvertfall sjans til å prøve :p
Så bra :D

Skal til gyn i morgen og sjekke om alt er som det skal være oppi der. Håper jeg får beskjed om at alt er bra og at jeg kan bli gravid når som helst :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Skal til gyn i morgen og sjekke om alt er som det skal være oppi der. Håper jeg får beskjed om at alt er bra og at jeg kan bli gravid når som helst :D

Lykke til :) Håper alt står bra til :D

Håper alt er bra :D Lykke til! :)

Hvordan er tankene og følelsene deres rundt denne pp'en, jenter? :)

Jeg kjenner jeg er veldig spent, har gjort så mye nytt denne pp'en enn tidligere. Så hvis det ikke klaffer nå så vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre? Går hvertfall ikke ann å legge inn mer aksjer enn det vi har gjort.. :P

Jeg kjenner jeg er veldig spent, har gjort så mye nytt denne pp'en enn tidligere. Så hvis det ikke klaffer nå så vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre? Går hvertfall ikke ann å legge inn mer aksjer enn det vi har gjort.. :p
Jeg er veldig spent! Sist ble jeg gravid 1. pp (endte i sa :( ), så siden dette er første gang vi treffer el nå så har jeg selvsagt forhåpninger om å bli gravid med en gang igjen (skummelt med forhåpninger) :) Vi også legger inn aksjer hver dag nå og tenker å gjøre det fremover :) Det kan da ikke gå galt da? :p

Jeg er veldig spent! Sist ble jeg gravid 1. pp (endte i sa :( ), så siden dette er første gang vi treffer el nå så har jeg selvsagt forhåpninger om å bli gravid med en gang igjen (skummelt med forhåpninger) :) Vi også legger inn aksjer hver dag nå og tenker å gjøre det fremover :) Det kan da ikke gå galt da? :p
Nei, nå må det jo bare gå! Jeg ble jo gravid på ppiller jeg, og endte i sa. Så er rimelig irritert på at dette er vår 7 pp og enda ikke har klaffa!

Nei, nå må det jo bare gå! Jeg ble jo gravid på ppiller jeg, og endte i sa. Så er rimelig irritert på at dette er vår 7 pp og enda ikke har klaffa!
Jeg har troen på denne måneden her, for oss begge! :D

Jeg har troen på denne måneden her, for oss begge! :D
Ja, jeg har faktisk en veldig god følelse :) Våren er rett rundt hjørnet, det er lyst og alt er bare fint :)

Jeg kjenner jeg er veldig spent, har gjort så mye nytt denne pp'en enn tidligere. Så hvis det ikke klaffer nå så vet jeg ikke helt hva jeg kan gjøre? Går hvertfall ikke ann å legge inn mer aksjer enn det vi har gjort.. :P
Har nok egentlig gitt opp litt, men går på pergo og tester etter el så vi hvertfall treffer, men jeg kommer ikke til å teste før noen dager over ikm.

Kjenner jeg stresser litt da mannen skal vekk hele helgen å el er rett rundt hjørne :/ dette er vår første pp etter en pause på 3mnd, så var liksom så innstilt på at nå skulle det endelig skje noe ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp