Er du helt sikker nå da?Jeg er dpo. Enten 5-6 dpo med ikm i slutten av uke 13, eller 2 dpo med ikm 1.4
fra app
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er du helt sikker nå da?Jeg er dpo. Enten 5-6 dpo med ikm i slutten av uke 13, eller 2 dpo med ikm 1.4
fra app
Da blir det noen spennende dager fremoverSå sikker som jeg blir med denne kroppen her..
fra app
Først vente ei uke, så spennende deretter.Da blir det noen spennende dager fremover
Taster på appen![]()
Ja, hvis ikke blir man gående og tenke. Jeg var så dum at jeg gikk inn på terminkalkulatoren og drømte meg bort! Har egentlig slutta med det.Først vente ei uke, så spennende deretter.
Godt det skjer noe daglig fremover
fra app
Jeg ville sagt den var negativ, siden teststreken er en ørliten nyanse svakere enn kontrollstreken.
1 dpo i dag daJeg ville sagt den var negativ, siden teststreken er en ørliten nyanse svakere enn kontrollstreken.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn har jeg også hatt det med el tester. Men når den først blir positiv kommer det en sterk strek nesten med en gang testen er tattHer frykter jeg at alle innleveringsfristene på skolen skremmer vekk elSynst el-testen var mye svakere igjen. Jeg har trodd at de øker i styrke for så å bli positive, men jeg vet jo ikke om det er sånn? Får bare vente å se
Har mest tro på el 22. mars, da har el fortsatt noen dager på seg
![]()
OppdatertKan du sette meg opp fredag 4/4![]()
Godt å høreSånn har jeg også hatt det med el tester. Men når den først blir positiv kommer det en sterk strek nesten med en gang testen er tatt. Ser noen får sterkere test for hver dag, men sånn er det ikke for meg.
Sent from my iPad using BV Forum
Så utrolig gøy å seLegger ut bilde av EL testene mine fra CD 13-18 hvis noen vil sammenligne eller lurer på hvordan det skal se ut
Vis vedlegget 54144
Taster på appen![]()
Ja, de gjorde detSå utrolig gøy å seDine gikk jo fra å være veldig negative til veldig positive
![]()
Bestilt flere el-tester nå såpass jeg har nokJa, de gjorde detDerfor det er viktig å teste hver dag
Taster på appen![]()
Ja, det er braBestilt flere el-tester nå såpass jeg har nok![]()
Krysser egentlig fingrene for at jeg ikke får bruk for deJa, det er bra
Taster på appen![]()