**IKM uke 14**

Jeg er dpo. Enten 5-6 dpo med ikm i slutten av uke 13, eller 2 dpo med ikm 1.4

fra app
Er du helt sikker nå da? :) så bra :D

Taster på appen :)

Så sikker som jeg blir med denne kroppen her..

fra app

Først vente ei uke, så spennende deretter.

Godt det skjer noe daglig fremover

fra app
Ja, hvis ikke blir man gående og tenke. Jeg var så dum at jeg gikk inn på terminkalkulatoren og drømte meg bort! Har egentlig slutta med det.

ImageUploadedByBV Forum1395152536.175293.jpg
den er vel ikke positiv i dag og?

Jeg ville sagt den var negativ, siden teststreken er en ørliten nyanse svakere enn kontrollstreken.

Sent from my iPhone using BV Forum
1 dpo i dag da :)

Her frykter jeg at alle innleveringsfristene på skolen skremmer vekk el :p Synst el-testen var mye svakere igjen. Jeg har trodd at de øker i styrke for så å bli positive, men jeg vet jo ikke om det er sånn? Får bare vente å se :) Har mest tro på el 22. mars, da har el fortsatt noen dager på seg :)

Her frykter jeg at alle innleveringsfristene på skolen skremmer vekk el :p Synst el-testen var mye svakere igjen. Jeg har trodd at de øker i styrke for så å bli positive, men jeg vet jo ikke om det er sånn? Får bare vente å se :) Har mest tro på el 22. mars, da har el fortsatt noen dager på seg :)
Sånn har jeg også hatt det med el tester. Men når den først blir positiv kommer det en sterk strek nesten med en gang testen er tatt :). Ser noen får sterkere test for hver dag, men sånn er det ikke for meg.

Sent from my iPad using BV Forum

Legger ut bilde av EL testene mine fra CD 13-18 hvis noen vil sammenligne eller lurer på hvordan det skal se ut :)

ImageUploadedByBV Forum1395175752.776143.jpg

Sånn har jeg også hatt det med el tester. Men når den først blir positiv kommer det en sterk strek nesten med en gang testen er tatt :). Ser noen får sterkere test for hver dag, men sånn er det ikke for meg.

Sent from my iPad using BV Forum
Godt å høre :) Da får jeg bare håpe på å få positiv snart, om jeg har el 22. tror jeg at jeg vil få positiv el-test 20 :) Hadde hvertfall postitiv i 2 dager sist :)

Så utrolig gøy å se :) Dine gikk jo fra å være veldig negative til veldig positive :D
Ja, de gjorde det :) Derfor det er viktig å teste hver dag :)

Back
Topp