Litt nærmere EL iallfall 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper vi får to sånne streker om 2 uker også, og da på g-testJaa [emoji16][emoji16]
Lov å håpeHåper vi får to sånne streker om 2 uker også, og da på g-testLov å håpe
![]()
OppdatertÅåh! Ja, det håper jeg virkelig. Jeg må huske å kjøpe flere tester..! Jeg tror forresten jeg kan endres til EL 13.03 og IKM 28.03 på lista.
Positiv EL test i kveld, en dag forsinka [emoji13] Får håpe vi får lagt inn aksjer i morgen tidlig. Sliter med mann med fersk prolaps, så fikk ikke lagt inn aksjer i går eller i dag [emoji17] Vi prøvde i går, men fikk aldri all-in. Hvis vi ikke får lagt inn aksjer i morgen så får jeg se denne pp som tapt, og heller prise meg lykkelig over at kroppen fungerer med Letrozol. Men håper jo veldig at vi får lagt inn aksjer [emoji173]️
Vis vedlegget 248563
Vis vedlegget 248564
Vis vedlegget 248600
Kan denne være positiv fordi jeg tok den på morgenurin, og da egentlig være negativ? Eller har jeg enda ikke EL?
Tror ikke det at du tar den på morgenurin skal ha noe å si! Kanskje du har høy LH-topp. Jeg har hatt positiv i 2 dager før. Ser jo veldig positiv ut ennå! Du får teste videreher er mine, søndag før jeg la meg, miderste morgenurin i går og nederste i går ettermiddag!
Haha! Kan bli litt sånn jaHm, Okei. Takk! Håper den er negativ i kveld, både jeg og mannen er litt sliten av dette sexmaratonet [emoji23]
Jeg var visst litt ivrig ovenfor mannen i går om at vi burde få lagt inn aksjer siden vi ikke fikk gjort det søndag, det endte ikke så bra 
Haha! Kan bli litt sånn jaJeg var visst litt ivrig ovenfor mannen i går om at vi burde få lagt inn aksjer siden vi ikke fikk gjort det søndag, det endte ikke så bra
ble litt prestasjonsangst. Får jo litt dårlig samvittighet, og føler meg litt slem som blir skuffet, men litt vanskelig å ikke bli det også! Men vi snakker heldigvis godt om det
håper bare aksjene fra fredag og lørdag holder
![]()
Ja, får håpe det!!Det er en hårfin balansegang. Vi havnet nesten i den fella der i går selv.
Såvidt jeg har skjønt skjer EL 12-36 timer etter positiv test, og det tar 12 timer for sædcellene å nå egget. Så når testen din var negativ mandag, vil jeg tro at fredag og lørdag egentlig er helt optimalt. Vi får krysse fingrene [emoji1317]
ÅÅEL i dag, men her går det til he**ete hele greien så kan sikkert bare strykes fra listen [emoji17]
ÅÅIngen aksjer?
Vi har prøvd gjennom hele helgen, og 3 ganger i dag. Men han når ikke klimaks med de smertene i ryggen [emoji17] I dag føler jeg at jeg har voldtatt min egen mann. Helt jævlig! Så vi har bestemt oss nå for å gi opp med å prøve selv. Har forsamtale til IVF på torsdag, så vi får ta vare på hverandre og feste vår lit til at vitenskapen og medisinen kan gi oss et mirakel [emoji173]️
Uff, ikke noe hyggelig! sender en klemVi har prøvd gjennom hele helgen, og 3 ganger i dag. Men han når ikke klimaks med de smertene i ryggen [emoji17] I dag føler jeg at jeg har voldtatt min egen mann. Helt jævlig! Så vi har bestemt oss nå for å gi opp med å prøve selv. Har forsamtale til IVF på torsdag, så vi får ta vare på hverandre og feste vår lit til at vitenskapen og medisinen kan gi oss et mirakel [emoji173]️
godt å vite at dere skal til forsamtale på torsdag! og håper ryggen til mannen din blir bra snart