Misunner virkelig dere som får tidlig EL!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satt deg på listenLille-M - el ca 13./14. mars - ikm ca. 29. mars.
Samboeren reiser på jobb på søndag, så vi rekker nok ikke el denne gangen. Men kan jo alltids håpe av svømmerne lever noen dager... Sannsynligvis rekker vi det ikke neste mnd heller (reisejobb), men vi får se. Da skal jeg begynne på letrozol, og gyn mente at syklusen min (35-36 dager) vil bli noe kortere pga hormonene. Da rekker vi kanskje el.
Vi skrev søknad til ivf sammen med gyn denne uken. Blir spennende å se når vi får innkalling til forsamtale. Regner med oppstart i høst en gang...
Jeg har alltid strek de gangene jeg har testet. Og går plutselig fort fra svak strek til sterkVis vedlegget 248022
Her er min 10 dpo. Er det alltid en eller annen form for strek, eller nærmer jeg meg? Den ble for øvrig endel sterkere etter den tørket, men det teller vel ikke?
Jeg har alltid strek de gangene jeg har testet. Og går plutselig fort fra svak strek til sterk![]()
Litt svak ennå ja, men mye kan skje de neste dageneSer ut til at EL er forsinket her også [emoji52] Dagens test på CD 14. Forventer EL på mandag, CD 16, men ser ikke slik ut på denne testen.
Vis vedlegget 248216
Heihopp
Her er alt litt usikkert grunnet hormonbehandling etc, men estimert ser det slik ut:
PP 8 EL 16.03 B 2 IKM 30.03
Inn til gyn i dag for å se om dobbel letrozol kur denne runden har gitt meg noen egg . Får vel vite i dag hvilken dag vi skal sette eggløsningssprøyta [emoji4]
Denne uka blir logistikk, jeg skal reise til østlandet tirs-tors, og mannen reiser til nordnorge på jobbintervju onsdag [emoji23] ergo må han ta mellomlanding på østlandet når han reiser hjem. [emoji85]
Øveste CD13 kl 13.30 og 20.00, nederste i dag CD14 kl 11.00! Vil vel si at den nederste er positiv![]()
Øveste CD13 kl 13.30 og 20.00, nederste i dag CD14 kl 11.00! Vil vel si at den nederste er positiv![]()