Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, ja kanskje! Men syns teststreken ikke var like sterk/sterkere enn kontrollstreken, men kan jo hende at LH-toppen var litt senereHva tror dere? El i går? Tok bilde etter de var tørket da. Tenper også å den går sakte oppover. Vis vedlegget 248316Vis vedlegget 248317
Hm, ja kanskje! Men syns teststreken ikke var like sterk/sterkere enn kontrollstreken, men kan jo hende at LH-toppen var litt senerehvilken dag i syklusen har du pleid å ha EL?
![]()
Da har jeg vært hos gyn, eggløsnigssprøyta skal setter på onsdag kveld [emoji4] han kunne (nesten) love at det ikke blir tvillinger vertall, det var en av mine største redsler med hormonbehandlingen. Så nå får vi se om denne runden er vår lykkerunde!
Flere her inne som trenger litt medisinsk drahjelp?![]()
Vi trenger dessverre mye medisinsk drahjelp. Går på Letrozol, og skal til forsamtale for IVF på torsdag [emoji4] Jeg har PCOS og mannen har noe nedsatt svømmekvalitet.
Ja vi har vel vært på samme pp forum før. :-( kjedlig å ikke få det til selv, men vi får trøste oss med at det er god hjelp å få.
Vi blir henvist til ivf om det ikke går denne gangen heller. Jeg har også PCOS, men det later til at kroppen min fungerer en god del bedre nå etter jeg begynte på metformin i tillegg til dobbel letrozol. Blir ovitrelle på onsdag, hater den for den får meg alltid til å tro at jeg er gravid...
Hvor lang ventetid har dere hatt for å komme inn på ivf?
Ja, stemmer det. Tror kanskje du er på Bergen-forumet også? [emoji5] Det er tungt å prøve så lenge og ikke få det til. Men det er som du sier heldigvis god hjelp å få [emoji173]️ Så bra at kroppen din fungerer bedre nå! [emoji1376] Jeg har ikke prøvd Ovitrelle selv, men ser jo at den slår ut på HCG og at man må teste den bort før man kan teste etter spire [emoji52] Jeg responderer også ganske bra på Letrozol, nå får jeg EL hvertfall og syklusene nærmer seg normal. Men det hjelper lite på når mannens svømmere ikke er av beste kvalitet dessverre.
Vi sendte henvisning til IVF i begynnelsen av januar i år, fikk da svar etter en uke om at vi fikk time til forsamtale 9.mai. Men på torsdag ringte de og sa vi kunne komme inn allerede på kommende torsdag istedenfor [emoji7] Så nå håper jeg det går fort fra forsamtalen og fremover. Men det ligger på 2-3 mnd fra forsamtale til første forsøk. Veldig spent! [emoji173]️
Ja, absolutt
Ja, absoluttkanskje i morgen? Her er mine, øverste i går og de to nederste fra i dag. Siste kl 17.30. Tester igjen i kveld og i morgen for å sjekke når den blir svakere igjen
aksjer fredag kveld og i dag, og satser på i morgen også
![]()
ÅjaSe der ja! Dine er ordentlig positive. Spennende! Gøy om jeg også får i morgen, kanskje vi får baby samtidig [emoji33] Woo! Vi la aksjer i går, og skal i kveld også. Jeg må bare riste av meg rødvinshodepinen først. Ble litt vel mange glass på middag hos foreldrene mine i går [emoji85] Pulsen er skyhøy i dag, men det er nok bare på grunn av vinen.
Jeg vet ikke når jeg skal teste neste gang. Har testet på ettermiddagen til nå, men det blir kanskje litt lenge til?
Så braEL slim og lav temp i dag [emoji1376] Håper EL er i rute. Første gang jeg har oppdaget EL-slim på flere år, så her er det ingen tvil om at litervis med grapefruktjuice gjør susen! Tempen denne syklusen og forrige syklus er meget lik. Fortsetter de slik så kan det se ut til at EL blir i dag eller i morgen [emoji173]️
Vis vedlegget 248424
Mine EL-tester er på retur igjen, så da regner jeg EL i dag og 1 DPO i morgennederst i dag tidlig!
HurraPositiv!!
![]()