Tror du trygt kan sette meg til gravid etter denne utviklingen siden fredag
Første bt 9dpo, andre i går søndag 11dpo..Første cb fredag ettermiddag 9dpo og den andre cb i går 11dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer, du er flyttetTror du trygt kan sette meg til gravid etter denne utviklingen siden fredagFørste bt 9dpo, andre i går søndag 11dpo..Første cb fredag ettermiddag 9dpo og den andre cb i går 11dpo
Du er flyttet til "passert ikm", så roper du ut om tr kommer eller aller helt om den ikke kommerTenkte meg å vente til jeg er noen dager over tia. Blir en del penger hvis jeg skal teste så tidlig hver gang, hvertfall om det tar 3 1/2 år som sist.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Siden jeg ikke har hørt noe om hvor du vil, har jeg tatt meg friheten til å sette deg på gravid i dag. GratulererNå går vi straks inn i uke 13veldig spent på hvordan det går med den fine gjengen her inne
er veldig spent på om Tanta holder seg unna tross positiv test, når jeg kommer meg igjennom morgendagen så klarer jeg kanskje å senke skuldrene litt
krysser fingrene for oss alle!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Tagging funker ikke lenger...@Butterfly75
@Trolli
Dere har ikm i dag, hva er status?
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Huff, så dumt... Jaja, jeg har hvertfall ropt på demTagging funker ikke lenger...
fra app
Så flott! GratulererGravid
Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app
Denne gangen kommer det til å gå kjempe braTusen takkFår bare håpe at alt går bra denne gangen..Lykke til til dere andre..Skal følge m dere i dagene fremover
Håper mange av dere kommer etter om noen dager
Tusen takkNok en blank test i dagmn det er jo noen dager igjen til ikm så får prøv å holde meg nå da de neste dagene
klarer jeg å vente til fredag tro?
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Har en følelse på at den kan være kommende fredag etter tafsing på tappen den siste tidenTusen takkHåper du kommer etter snart
Når har du ikm da? Hardt å holde seg unna testing til fredag
![]()
Håpe håpeHar en følelse på at den kan være kommende fredag etter tafsing på tappen den siste tidenså håper på 2 streker da
![]()

Så spennende fruaDisse to tok jeg idag 8dpo
Innen tidsfristen
Vis vedlegget 54735
Vis vedlegget 54736
Etter tidsfristen
Vis vedlegget 54737
Vis vedlegget 54740
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013