IKM UKE 13!

Tror du trygt kan sette meg til gravid etter denne utviklingen siden fredag:)Første bt 9dpo, andre i går søndag 11dpo..Første cb fredag ettermiddag 9dpo og den andre cb i går 11dpo

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    601 KB · Visninger: 97
  • image.jpg
    image.jpg
    453,6 KB · Visninger: 94
  • image.jpg
    image.jpg
    553,1 KB · Visninger: 98
  • image.jpg
    image.jpg
    843,5 KB · Visninger: 99
Gratulerer.

Jeg testet negativt i dag.

fra app

Tusen takk:)Får bare håpe at alt går bra denne gangen..Lykke til til dere andre..Skal følge m dere i dagene fremover;)Håper mange av dere kommer etter om noen dager

Tror du trygt kan sette meg til gravid etter denne utviklingen siden fredag:)Første bt 9dpo, andre i går søndag 11dpo..Første cb fredag ettermiddag 9dpo og den andre cb i går 11dpo
Gratulerer, du er flyttet :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tenkte meg å vente til jeg er noen dager over tia. Blir en del penger hvis jeg skal teste så tidlig hver gang, hvertfall om det tar 3 1/2 år som sist.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Du er flyttet til "passert ikm", så roper du ut om tr kommer eller aller helt om den ikke kommer ;)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

@Butterfly75
@Trolli
Dere har ikm i dag, hva er status?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Nå går vi straks inn i uke 13:) veldig spent på hvordan det går med den fine gjengen her inne:) er veldig spent på om Tanta holder seg unna tross positiv test, når jeg kommer meg igjennom morgendagen så klarer jeg kanskje å senke skuldrene litt:) krysser fingrene for oss alle!!!

Sent from my iPhone using BV Forum
Siden jeg ikke har hørt noe om hvor du vil, har jeg tatt meg friheten til å sette deg på gravid i dag. Gratulerer :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tusen takk:)Får bare håpe at alt går bra denne gangen..Lykke til til dere andre..Skal følge m dere i dagene fremover;)Håper mange av dere kommer etter om noen dager
Denne gangen kommer det til å gå kjempe bra :D utrolig glad på dine vegne :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Nok en blank test i dag :( mn det er jo noen dager igjen til ikm så får prøv å holde meg nå da de neste dagene :P klarer jeg å vente til fredag tro?

Nok en blank test i dag :( mn det er jo noen dager igjen til ikm så får prøv å holde meg nå da de neste dagene :p klarer jeg å vente til fredag tro?

Tusen takk:) Håper du kommer etter snart;)Når har du ikm da? Hardt å holde seg unna testing til fredag:)

Vi har masse plass på desember! Kom kom!

Sent from my iPhone using BV Forum

Disse to tok jeg idag 8dpo

Innen tidsfristen

1395654703114.jpg

1395654726164.jpg

Etter tidsfristen
1395654775126.jpg

1395654855197.jpg

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Back