Ser du noe???Så spennende fruakrysse fingrene for sterkere og sterkere streker nærmere ikm
![]()
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du noe???Så spennende fruakrysse fingrene for sterkere og sterkere streker nærmere ikm
![]()
Jeg synes jeg ser sterk på det øverste bildet og nr 2Ser du noe???
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ikke ta dette på feil måte, men at DU ser noe tar jeg som et godt tegnJeg ser.... Noe. Spennende om det kommer farge etterhvert
fra app
Har du symptomer også?Ikke ta dette på feil måte, men at DU ser noe tar jeg som et godt tegnHar inntrykk av at du er "kritisk" til sånne svake, tidlige streker.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Pleier alltid ha ømme pupper mellom el og IKM, men det pleier være venstre. Siden 3-4 dpo har den høyre vært værst denne gang. Har tenkt en del om det kan være noe i det. Under tidligere ammeperioder har den høyre vært "godpuppen". Den som produserer mest melk og blir mest melkesprengt. Trenger overhode ikke ha noen sammengeng altså.Har du symptomer også?
Det virker jo lovendePleier alltid ha ømme pupper mellom el og IKM, men det pleier være venstre. Siden 3-4 dpo har den høyre vært værst denne gang. Har tenkt en del om det kan være noe i det. Under tidligere ammeperioder har den høyre vært "godpuppen". Den som produserer mest melk og blir mest melkesprengt. Trenger overhode ikke ha noen sammengeng altså.
Ellers har jeg ikke noe særlig med symtomer bortsett fra igår reiv og sleit det voldsomt i lysken og hadde "tak" nede i magen og bak i rompa/halebeinet. Trudde det var luftsmertet for har mye luft i magen og når mannen sitter med meg må jeg holde litt igjen for hans del
Så har jeg veldig vondt i ryggen, men det er såpass høyt oppe at trur ikke det er babyrelatert.
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Har maaaaaange testerDet virker jo lovendeDet er mange som sier de ikke merker noen ting selvom de er gravide.Har du tester hjemme og tenker å teste noen dager fremover?Blir spennende å følge deg utover i uken
![]()
Jeg er det, og ser ofte ikke det andre ser...Ikke ta dette på feil måte, men at DU ser noe tar jeg som et godt tegnHar inntrykk av at du er "kritisk" til sånne svake, tidlige streker.
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
TakkJeg er det, og ser ofte ikke det andre ser...
Krysser fingrene for deg
fra app
NeeeeeiDa kom tr med ett brak her i gården
Lykke til alle damer
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja vi får håpe detNeeeeei![]()
Du skulle jo til desember
Håper hbertfall denne pp'en blir myyyyye kortere enn denne.
Taster på appen![]()
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Så dumtDa kom tr med ett brak her i gården
Lykke til alle damer
NeiDa kom tr med ett brak her i gården
Lykke til alle damer
Huff!! Flyttet degDa kom tr med ett brak her i gården
Lykke til alle damer
Da er du på lista igenKommer hvis tilbake hit.
Siste mulighet for IKM er 28
Testet negativ fredag ettermiddag.