IKM UKE 13!

Jeg ser.... Noe. Spennende om det kommer farge etterhvert

fra app

Jeg ser.... Noe. Spennende om det kommer farge etterhvert

fra app
Ikke ta dette på feil måte, men at DU ser noe tar jeg som et godt tegn :p Har inntrykk av at du er "kritisk" til sånne svake, tidlige streker. :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Har du symptomer også?
Pleier alltid ha ømme pupper mellom el og IKM, men det pleier være venstre. Siden 3-4 dpo har den høyre vært værst denne gang. Har tenkt en del om det kan være noe i det. Under tidligere ammeperioder har den høyre vært "godpuppen". Den som produserer mest melk og blir mest melkesprengt. Trenger overhode ikke ha noen sammengeng altså.
Ellers har jeg ikke noe særlig med symtomer bortsett fra igår reiv og sleit det voldsomt i lysken og hadde "tak" nede i magen og bak i rompa/halebeinet. Trudde det var luftsmertet for har mye luft i magen og når mannen sitter med meg må jeg holde litt igjen for hans del :p
Så har jeg veldig vondt i ryggen, men det er såpass høyt oppe at trur ikke det er babyrelatert.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Pleier alltid ha ømme pupper mellom el og IKM, men det pleier være venstre. Siden 3-4 dpo har den høyre vært værst denne gang. Har tenkt en del om det kan være noe i det. Under tidligere ammeperioder har den høyre vært "godpuppen". Den som produserer mest melk og blir mest melkesprengt. Trenger overhode ikke ha noen sammengeng altså.
Ellers har jeg ikke noe særlig med symtomer bortsett fra igår reiv og sleit det voldsomt i lysken og hadde "tak" nede i magen og bak i rompa/halebeinet. Trudde det var luftsmertet for har mye luft i magen og når mannen sitter med meg må jeg holde litt igjen for hans del :p
Så har jeg veldig vondt i ryggen, men det er såpass høyt oppe at trur ikke det er babyrelatert.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Det virker jo lovende :) Det er mange som sier de ikke merker noen ting selvom de er gravide.Har du tester hjemme og tenker å teste noen dager fremover?Blir spennende å følge deg utover i uken :)

Det virker jo lovende :) Det er mange som sier de ikke merker noen ting selvom de er gravide.Har du tester hjemme og tenker å teste noen dager fremover?Blir spennende å følge deg utover i uken :)
Har maaaaaange tester :) :)
Og blir å teste hber morgen nå.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ikke ta dette på feil måte, men at DU ser noe tar jeg som et godt tegn :p Har inntrykk av at du er "kritisk" til sånne svake, tidlige streker. :)

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Jeg er det, og ser ofte ikke det andre ser...

Krysser fingrene for deg

fra app

Den sterkeste er tatt 14 dpo den uner er 13 dpo og de 2 andre er 12 dpo. Gratulerer så masse til dere med positiv test. Krysser fingrene for dere andre. Har følgt med en del, men ikke orket å være aktiv, men har ikke klart å holde meg borte fra forumet. Må få litt med meg kos det går med dere andre. Jeg klarer klarer ikke å glede meg over det. Har mistet så pass mange ganger.

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Vedlegg

• 1395657699282.jpg
    1395657699282.jpg
    33,2 KB · Visninger: 88
Da kom tr med ett brak her i gården:(

Lykke til alle damer:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Da kom tr med ett brak her i gården:(

Lykke til alle damer:)

Neeeeei :( :( Du skulle jo til desember :(
Håper hbertfall denne pp'en blir myyyyye kortere enn denne.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Neeeeei :( :( Du skulle jo til desember :(
Håper hbertfall denne pp'en blir myyyyye kortere enn denne.

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Ja vi får håpe det:)

Testene dine ser veldig lovende ut:) skal følge med her selv om jeg ikke får flytte over til desember med dere:)

Kommer hvis tilbake hit.
Siste mulighet for IKM er 28

Testet negativ fredag ettermiddag.

Back
Topp