IKM UKE 13!

Da lurer jeg på om du testet hver dag eller ikke? Det at du testet 6 dager på overtid altså, hva hadde skjedd om du testet tidligere?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Jeg testet første test på Ikm, negativt. Så to dager etter det, negativt. Så tenkte jeg at da var jeg nok ikke gravid (hadde første PP etter jeg tok ut hormonspiral) og tenkte at tr er forsinket grunnet det. Så kom aldri tr og jeg kjente på lunta dag 6 at jeg var rimelig irritabel og kort lunte og kunne ikke skjønne annet enn at jeg måtte være gravid. Så kjøpte jeg en dobbeltpakke med CB og tok testen og den var svak positiv! Jeg hadde sex 1 eneste gang den perioden grunnet eksamen og div, og det var den dagen jeg hadde el-slim så jeg visste akkurat når jeg eventuelt ble befruktet. Så ja, kan være den hadde vist noe dag 3,4 eller 5, men drøyde altså disse dagene da jeg trodde neppe jeg var gravid.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg testet første test på Ikm, negativt. Så to dager etter det, negativt. Så tenkte jeg at da var jeg nok ikke gravid (hadde første PP etter jeg tok ut hormonspiral) og tenkte at tr er forsinket grunnet det. Så kom aldri tr og jeg kjente på lunta dag 6 at jeg var rimelig irritabel og kort lunte og kunne ikke skjønne annet enn at jeg måtte være gravid. Så kjøpte jeg en dobbeltpakke med CB og tok testen og den var svak positiv! Jeg hadde sex 1 eneste gang den perioden grunnet eksamen og div, og det var den dagen jeg hadde el-slim så jeg visste akkurat når jeg eventuelt ble befruktet. Så ja, kan være den hadde vist noe dag 3,4 eller 5, men drøyde altså disse dagene da jeg trodde neppe jeg var gravid.

Flott forklaring. Takk! Da er det ikke noe å deppe over at man ikke får strek på 12 dpo :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Flott forklaring. Takk! Da er det ikke noe å deppe over at man ikke får strek på 12 dpo :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Nå har jeg sett tilbake på det forumet jeg var på i den tiden. Jeg så at jeg hadde tatt ut spiralen 25.mars, begynte med tr 26.mars. Den varte i 8 dager. Så husker jeg altså at jeg hadde eggløsning i påsken det året, jeg var i hvertfall på besøk hos tanten min den påsken, og jeg husker det var det "det skjedde", 16.april mener jeg at eggløsningen var, bare mener å huske det var i forbindelse med en skitur vi hadde vært på den dagen. Så testet jeg altså positivt 6.mai.

Menstermin ble da 2.januar, mens ultralydtermin var 13.januar og min termin var 7.januar iht befruktning. Hun ble født 9.januar.

Nå har jeg sett tilbake på det forumet jeg var på i den tiden. Jeg så at jeg hadde tatt ut spiralen 25.mars, begynte med tr 26.mars. Den varte i 8 dager. Så husker jeg altså at jeg hadde eggløsning i påsken det året, jeg var i hvertfall på besøk hos tanten min den påsken, og jeg husker det var det "det skjedde", 16.april mener jeg at eggløsningen var, bare mener å huske det var i forbindelse med en skitur vi hadde vært på den dagen. Så testet jeg altså positivt 6.mai.

Menstermin ble da 2.januar, mens ultralydtermin var 13.januar og min termin var 7.januar iht befruktning. Hun ble født 9.januar.
Fantastisk! Da er det mer logisk at du var 2 dager på overtid enn at hun kom 4 dager før siden det var første.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg er 5 dager forsinket, halsbrann og kvalm som bare det., Kjennes litt ut som om jeg er gravid! Har ikke testet meg enda,men redd for at jeg brygger på noe.
Håper at jeg er gravid !!
Test!test! Test! :)

Nå går vi straks inn i uke 13:) veldig spent på hvordan det går med den fine gjengen her inne:) er veldig spent på om Tanta holder seg unna tross positiv test, når jeg kommer meg igjennom morgendagen så klarer jeg kanskje å senke skuldrene litt:) krysser fingrene for oss alle!!!

Ja tenk, bare få timer til vår uke starter. Selv har jeg ikke IKM før søndag (bursdagen min!!) så enda mange dager igjen å vente.
Håper på rekordmange positive tester! :)

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Lykke til alle sammen i uken som kommer:)

Jeg heier på dere alle sammen!! Håper det blir mange flere positive tester her inne, satser på at alle de fine positive testene så langt har satt status for uka! :)

Selv er jeg for en gangs skyld utålmodig etter å få tr på besøk. Uansett hvor hardt jeg prøvde klarte jeg ikke å få med mannen på sengevals rundt el ,siden mor mi var på besøk.. Hvem sa at menn bare tenker på en ting?? Frustert.. :p Nå er vi begge kjempe klare for å sette i gang neste prøveperiode.

Lykke til alle med IKM denne uken!!!! Har på følelsen at det blir mange hyggelige overraskelser i uke 13 :D hvor mange skal teste i morgen? Regner med mange er som meg, tester altfor tidlig hihi ;)

Lykke til alle med IKM denne uken!!!! Har på følelsen at det blir mange hyggelige overraskelser i uke 13 :D hvor mange skal teste i morgen? Regner med mange er som meg, tester altfor tidlig hihi ;)
Regner med det ryker en test her ja. Kun 8dpo så egentlig altfor tidlig :p

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Sitter å vurderer om jeg skal ringe gyn i morgen og bestille time til en sjekk om ikke tr dukker opp innen lørdag og sjekke at eet ikke er noen cyster som stopper tr :s

Starter på nytt!!
PP 1: ?

11 dpo i morgen, og en grå skygge i dag. Er jeg sterk venter jeg, antakelig tester jeg...

fra app

I morgen har alle med ikm mandag meldeplikt :D Det blir opprop om hvor de skal flyttes! Det blir en fantastisk spennende uke :)

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tenkte meg å vente til jeg er noen dager over tia. Blir en del penger hvis jeg skal teste så tidlig hver gang, hvertfall om det tar 3 1/2 år som sist.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app

Det må jo være lov å ikke teste. Selvsagt.

Da flyttes du bare til "ikke oppdatert" :-)

fra app

Back
Topp