Tvi tvi ! Håper du får en strek!I morgen skal jeg prøve å testeer da ca 8 dpo og håper virkelig det kommer værtfall en ultra svak strek
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tvi tvi ! Håper du får en strek!I morgen skal jeg prøve å testeer da ca 8 dpo og håper virkelig det kommer værtfall en ultra svak strek
Ønsker oss nr 2 så inderlig <3
PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
OkMelder meg inn jeg ogsåikm 27. Mars
![]()
Sent from my iPad using BV Forum
Svak, men den synes. Husk å skrive på hvilken dpo. Husker ikke fra dag til dagDagens testfremdeles ganske svak strek?
babyjente 27 Juli ♡
Svak, men den synes. Husk å skrive på hvilken dpo. Husker ikke fra dag til dag![]()
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Er det mulig!!! Den der var jammen sterk og fin! Du må jo ha hatt el tidligere enn antattVis vedlegget 54545
Fredag morgen
Vis vedlegget 54546
Søndag morgen! Ikm er 26mars! Tror jeg kan settes opp som GRAVID!!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk!!!Er det mulig!!! Den der var jammen sterk og fin! Du må jo ha hatt el tidligere enn antattGratulerer så mye og jeg har flyttet deg.
![]()
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Høres mer fornuftig ut det jaTakk!!!
Ja ikke vet jeg, men siste hoppe i høyet som kan medregnes var søndag 9, og el skulle da være ca ons, men den var kanskje søn/man? Dette er så gøy! Krysser fingrene for at dette går fint
Sent from my iPhone using BV Forum
Helt fantastisk! Tok en doc m for to timer siden og den får ikke opp strek slik som i går. 12 dpo i dag.Måtte svi av den digitale, klarte ikkje holde megså no e d ingen tvil lengre
bare sett meg opp på gravid
babyjente 27 Juli ♡
Helt fantastisk! Tok en doc m for to timer siden og den får ikke opp strek slik som i går. 12 dpo i dag.
Gratulerer til deg!![]()
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Håper jeg også, men merker at jeg mister litt trua siden jeg fikk en "håpestrek" i går og ingenting i dag... Er jo tross alt bare 12 dpo, og jeg er ikke kjent for å få strek tidlig, så det er jo fortsatt håp....Tusen takkhåper du komme etter
babyjente 27 Juli ♡
Jeg fikk skygge etter fristen i går og ser ingenting på dagens! Får prøve igjen i morgen.Jeg endte med en test i dag. Negativ. En liten skygge etter fristen, men ikke noe rosa
fra app