IKM UKE 13!

I morgen skal jeg prøve å teste :D er da ca 8 dpo og håper virkelig det kommer værtfall en ultra svak strek :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test
Tvi tvi ! Håper du får en strek!

8 dpo(?) og ingen positiv test ennå. CD 37!

Da får jeg vente 2 dager til med en ny test :)

Den som venter på noe godt, venter ikke for alltid:D eller?!:P

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Er det mulig!!! Den der var jammen sterk og fin! Du må jo ha hatt el tidligere enn antatt :) Gratulerer så mye og jeg har flyttet deg. :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Takk!!!

Ja ikke vet jeg, men siste hoppe i høyet som kan medregnes var søndag 9, og el skulle da være ca ons, men den var kanskje søn/man? Dette er så gøy! Krysser fingrene for at dette går fint

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk!!!

Ja ikke vet jeg, men siste hoppe i høyet som kan medregnes var søndag 9, og el skulle da være ca ons, men den var kanskje søn/man? Dette er så gøy! Krysser fingrene for at dette går fint

Høres mer fornuftig ut det ja :)
Det kommer nok til å gå kjempe fint :D Det må jo bare det :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Måtte svi av den digitale, klarte ikkje holde meg :P så no e d ingen tvil lengre ;) bare sett meg opp på gravid :)

babyjente 27 Juli ♡
Helt fantastisk! Tok en doc m for to timer siden og den får ikke opp strek slik som i går. 12 dpo i dag.
Gratulerer til deg! :D

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Tusen takk :) håper du komme etter :)

babyjente 27 Juli ♡
Håper jeg også, men merker at jeg mister litt trua siden jeg fikk en "håpestrek" i går og ingenting i dag... Er jo tross alt bare 12 dpo, og jeg er ikke kjent for å få strek tidlig, så det er jo fortsatt håp....

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Hurra!!!!

Jeg endte med en test i dag. Negativ. En liten skygge etter fristen, men ikke noe rosa

fra app

Jeg endte med en test i dag. Negativ. En liten skygge etter fristen, men ikke noe rosa

fra app
Jeg fikk skygge etter fristen i går og ser ingenting på dagens! Får prøve igjen i morgen.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Kan jo fortelle at jeg testet i dag.. Negativ. Så da satser jeg på neste mnd :)

Back
Topp