Tror jeg begynner å bli syk.. Sitter med ulletrøye, ullgenser, bomullsgenser og fleecegenser, skjerf og tøfler.. Trøtt og kald.. Typisk at det blir sånn i helgen..
Men men.. Gjør dere noe morsomt i helgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært dårlig ved røykeslutt. Husker ikke helt hvordan jeg var, men ble syk husker jeg.. Er mange år siden jeg sluttet.. Syns du er kjempeflink! Det er ikke lett!!
TakkSkryt hjelper masse på motivasjonen
Men det går faktisk ganske greit. Har ikke lyst å selve røyken, heller den vanen med å gå ut på verandaen. Føler meg rastløs og vet ikke h a jeg skal ta meg til innimellom. Har en elektronisk sigarett som jeg patter litt på innimellom når det blir for ille (en nikotinfri).
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Heller på en juice med smak. Kan ha med eller uten nikotin, men jeg har som sagt uten. Røyker den som en røyk og det kommer røyk ut som egentlig er damp. Ingen farlige stoffer i (utenom nikotin for de som bruker det i).Ja, husker de "døde tidene" i løpet av dagen var verst. Og utepilsen.. Den var tøff..Hvordan fungerer elektronisk sigarett?
Heller på en juice med smak. Kan ha med eller uten nikotin, men jeg har som sagt uten. Røyker den som en røyk og det kommer røyk ut som egentlig er damp. Ingen farlige stoffer i (utenom nikotin for de som bruker det i).
http://elsigaretten.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=158
Her er den jeg har
Taster på appen
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013
Kor lenge bør eg vente med å svi av en digital?
babyjente 27 Juli ♡
Kan nok ta den i morgen tidlig![]()
Jeg har spurt en gang før, jeg vet ikke hva som er vanlig. Om noen vil bli flyttet, så si i fra, hvis ikke blir det opprop på ikm også flyttes folk da... ??Det er jo mange her som ER gravide, men noe med at mange ville vente på sterkere tester/passert ikm før de ble flyttet?
Hvordan går det med deg? Sikker på at det var tr? Vil du fortsatt at jeg flytter deg over?Neg test og temp fall (vet ikke om den er riktig siden jeg måtte opp noen ganger før jeg tempetmen varmen i kroppen stemmer ikke helt forhold til temp.
Blør mer også.men jeg visste i grunn det. Får sette meg opp på TR
![]()
![]()
Du kan hvertfall få lov til å vente til ikm, men ikke dagen etterFor min del vil eg gjerne vente til dagen etter ikm
babyjente 27 Juli ♡
Du kan hvertfall få lov til å vente til ikm, men ikke dagen etter![]()
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3
Dagen etter er det de som har dagen etter deg sin tur.Åee
babyjente 27 Juli ♡
Dagen etter er det de som har dagen etter deg sin tur.![]()
tenk, nå ser det ut som vi havner i samme terminforum igjen. Dette er nydelig! Streken min må bare komme innen tidsfristen![]()
Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3