IKM UKE 13!

Tror jeg begynner å bli syk.. Sitter med ulletrøye, ullgenser, bomullsgenser og fleecegenser, skjerf og tøfler.. Trøtt og kald.. Typisk at det blir sånn i helgen.. :( Men men.. Gjør dere noe morsomt i helgen?

Jeg har vært dårlig ved røykeslutt. Husker ikke helt hvordan jeg var, men ble syk husker jeg.. Er mange år siden jeg sluttet.. Syns du er kjempeflink! Det er ikke lett!!

Takk :) Skryt hjelper masse på motivasjonen :)
Men det går faktisk ganske greit. Har ikke lyst å selve røyken, heller den vanen med å gå ut på verandaen. Føler meg rastløs og vet ikke h a jeg skal ta meg til innimellom. Har en elektronisk sigarett som jeg patter litt på innimellom når det blir for ille (en nikotinfri).

Taster på appen :)
SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Takk :) Skryt hjelper masse på motivasjonen :)
Men det går faktisk ganske greit. Har ikke lyst å selve røyken, heller den vanen med å gå ut på verandaen. Føler meg rastløs og vet ikke h a jeg skal ta meg til innimellom. Har en elektronisk sigarett som jeg patter litt på innimellom når det blir for ille (en nikotinfri).

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Ja, husker de "døde tidene" i løpet av dagen var verst. Og utepilsen.. Den var tøff.. :P Hvordan fungerer elektronisk sigarett?

Übersvak 11 dpo :D
ImageUploadedByBV Forum1395501009.412465.jpg

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Ja, husker de "døde tidene" i løpet av dagen var verst. Og utepilsen.. Den var tøff.. :P Hvordan fungerer elektronisk sigarett?
Heller på en juice med smak. Kan ha med eller uten nikotin, men jeg har som sagt uten. Røyker den som en røyk og det kommer røyk ut som egentlig er damp. Ingen farlige stoffer i (utenom nikotin for de som bruker det i).

http://elsigaretten.com/index.php?route=product/product&path=59&product_id=158
Her er den jeg har

SA 7 juli 2013
SA 26 oktober 2013

Det er jo mange her som ER gravide, men noe med at mange ville vente på sterkere tester/passert ikm før de ble flyttet?

Kor lenge bør eg vente med å svi av en digital? :D

babyjente 27 Juli ♡

Det er jo mange her som ER gravide, men noe med at mange ville vente på sterkere tester/passert ikm før de ble flyttet?
Jeg har spurt en gang før, jeg vet ikke hva som er vanlig. Om noen vil bli flyttet, så si i fra, hvis ikke blir det opprop på ikm også flyttes folk da... ??

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

For min del vil eg gjerne vente til dagen etter ikm :)

babyjente 27 Juli ♡

Neg test og temp fall (vet ikke om den er riktig siden jeg måtte opp noen ganger før jeg tempet :( men varmen i kroppen stemmer ikke helt forhold til temp.

Blør mer også. :( men jeg visste i grunn det. Får sette meg opp på TR :)

❤️❤️❤️❤️
Hvordan går det med deg? Sikker på at det var tr? Vil du fortsatt at jeg flytter deg over?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Dagen etter er det de som har dagen etter deg sin tur. ;)
tenk, nå ser det ut som vi havner i samme terminforum igjen. Dette er nydelig! Streken min må bare komme innen tidsfristen :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Spennende :D

babyjente 27 Juli ♡

Tror du bare kan fjerne meg fra hele listen. Fortsatt ikke fått el, så da er det ikke så mye vits i å stå på ikm listen ;) og gratulerer til alle dere med positiv test! :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

I morgen skal jeg prøve å teste :D er da ca 8 dpo og håper virkelig det kommer værtfall en ultra svak strek :D

Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP1 - ? Venter på TR eller positiv test

Back
Topp