IKM UKE 13!

Hva er symptomene deres da jenter? :)

Hva er symptomene deres da jenter? :)
Jeg er trøttere enn vanlig nå på dagtid. Til og med de nettene jeg er mye våken på natta er jeg ikke så trøtt på dagen. Gjelder i dag.

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Ikm er jo ikke i dag, så lenge det ikke er blod er det håp, har jeg hørt :p

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Nei, det er sant.. ;) Men virker som om "alle" gravide får positiv test før ikm, så da tenker jeg at det også vil gjelde meg ;)

Nei, det er sant.. ;) Men virker som om "alle" gravide får positiv test før ikm, så da tenker jeg at det også vil gjelde meg ;)
Tenker sånn jeg også. Fikk skygge etter fristen i går og ingenting i dag og er 12 dpo, så føler litt at løpet er kjørt, men det er jo ikke det. 12 er fortsatt tidlig!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg har nesten ikke symptomer.. Svir i lysken min, det er det eneste. Hatt litt ømme pupper, men ikke veldig det heller.. Forrige uke var jeg kvalm med sure oppstøt, men det skyldtes nok at jeg var usannsynlig sliten. For det forsvant etter kollapsen min på fredag (sovnet ni).. Ellers alt som normalt..

Jeg er periodisk kvalm, småsvimmel, trøtt.

Alt ved det vanlige, med andre ord.

Tenker sånn jeg også. Fikk skygge etter fristen i går og ingenting i dag og er 12 dpo, så føler litt at løpet er kjørt, men det er jo ikke det. 12 er fortsatt tidlig!

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

12 er fortsatt tidlig, ja.. Nå er jeg enten 10 eller 11 dpo. Sikkert litt tidlig det og.. Sist testet jeg på cd 32, da var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Nå er jeg på cd 25, så jeg vet jo ikke når jeg hadde testet positivt sist heller. Men veldig troen, det har jeg ikke :)

Men helt ærlig, så ser jeg sjeldent strekene på de testene som legges ut 8,9 og 10 dpo.. De er ofte så svake at jeg ikke evner å se de på pcen..

12 er fortsatt tidlig, ja.. Nå er jeg enten 10 eller 11 dpo. Sikkert litt tidlig det og.. Sist testet jeg på cd 32, da var teststreken sterkere enn kontrollstreken. Nå er jeg på cd 25, så jeg vet jo ikke når jeg hadde testet positivt sist heller. Men veldig troen, det har jeg ikke :)

Men helt ærlig, så ser jeg sjeldent strekene på de testene som legges ut 8,9 og 10 dpo.. De er ofte så svake at jeg ikke evner å se de på pcen..
De pleier ikke jeg å se heller :p i bruksanvisningen til doc morris står det at du KAN teste fra 4 dager før forventet mens. I gjennomsnitt er det på 10 dpo. Av alle som er gravide på det tidspunktet er det 74 % som ikke vil få strek så tidlig. Det sier jo litt...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Det er ikke ofte jeg ser streker på disse 8-9-10 dpo-testene jeg heller. Så hvorfor jeg testet 10 dpo i dag er uvisst

De pleier ikke jeg å se heller :p i bruksanvisningen til doc morris står det at du KAN teste fra 4 dager før forventet mens. I gjennomsnitt er det på 10 dpo. Av alle som er gravide på det tidspunktet er det 74 % som ikke vil få strek så tidlig. Det sier jo litt...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

74% som ikke vil få strek på 10 dpo?

Det er ikke ofte jeg ser streker på disse 8-9-10 dpo-testene jeg heller. Så hvorfor jeg testet 10 dpo i dag er uvisst

Håpet som tar overhånd, kanskje?? ;) Testet i dag jeg og. I følge meg selv 10 dpo, i følge ff, 11 dpo.. Ingen strek.. Hvis det er 74% som ikke får strek, satser jeg på at vi er blant dem ;)

Blendahvit test i dag,skjønner ingenting..
Er 11/12 dpo så får vell smøre meg med tålmodighet en stund til..

Sent from my iPhone using BV Forum

Ok.. Liker ordet "bare" når majoriteten blir identifisert 4 dager før forventet mens. Da er det i hvert fall bare å senke forventningene ;)
Hehe, ja! Jeg mener å huske at jeg tok en test på ikm da jeg skulle ha første og den var så svak at jeg trodde det nesten ikke. Den kom etter fristen i tillegg...

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Jeg er 5 dager forsinket, halsbrann og kvalm som bare det., Kjennes litt ut som om jeg er gravid! Har ikke testet meg enda,men redd for at jeg brygger på noe.
Håper at jeg er gravid !!

Med yngstejenta fikk jeg ingen positiv test før etter 6 dager overtid. Jeg har vel de fleste ganger testet på overtid når jeg har følt jeg har vært gravid. Nå tror jeg ikke at jeg er det!

Med yngstejenta fikk jeg ingen positiv test før etter 6 dager overtid. Jeg har vel de fleste ganger testet på overtid når jeg har følt jeg har vært gravid. Nå tror jeg ikke at jeg er det!

Da lurer jeg på om du testet hver dag eller ikke? Det at du testet 6 dager på overtid altså, hva hadde skjedd om du testet tidligere?

Jente Juli 2013❤
Prøver på nr 2❤ pp3

Back
Topp