Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er håp her så lenge tr ikke kommerSkal ikke spille noe rolle om streken er tykk EL tynn ifølge RFSU sine (gjelder vel også andre tester vil jeg tro) en rosa strek er en rosa strek. Det er fortsatt håp for deg![]()

Ja det er bare ėn i den pakka. så dumt de på apoteket ikke er like sensitive som den i dagligvaren, liker ikkeMen eg kjøpte den med 8 stykk i på apoteket. Den på Rema er jo berre éin i..
Masse lykke til i neste PPDa kom TR.. en dag for tidlig.
Håper babyen kommer i 2020 når 2019 ikke gikk <3

Har ikke gjort noen verdens ting denne pp, prøvd å ikke fokusert i det heletatt. Men har hatt stabil syklus siden jeg sluttet på pillen i 2017. Så var liksom så optimistisk denne gangen når jeg gikk over :/ for noe drittKlem til degvet du for sikkert 100% når EL var. Har du tempet/ testet etter EL. Håper det rosa ikke er starten på TR.
HELDIGVIS fikk jeg mld at di var på vei i posten
har murringer, krampe trekninger og veldig harde og ubehagelige pupper, i tillegg til en veldig lav livmortapp
Ser en svak strek jaVis vedlegget 293409 Vis vedlegget 293410 11/12 dpo og nok en svak tynn strekkom med en gang også
bildekvaliteten her inne når jeg laster opp blir så dårlig men satser på dere ser det jeg ser

Hvordan ligger dere ann Lyshuset92 og Smatte?
Jeg har to CB liggende, skal teste i morgen tidlig da både jeg og sambo har fri denne helga![]()

Hvordan ligger dere ann Lyshuset92 og Smatte?
Jeg har to CB liggende, skal teste i morgen tidlig da både jeg og sambo har fri denne helga![]()
Takk duBegynte ikke du å spotte litt? Tanta har ikke kommet da, antar jeg?
Krysser fingrene for deg!
Har ikke spotta mer, var bare bittelitt på papiret og truseinnlegg den morgenen. Er på CD36 idag Ser nå du skrev idag tidligEg har brukt fertilitetsmonitor denne pp, så den seier det er to dagar til mens. Tillot meg å ta ein g-test i dag, men den ga "ikke gravid"
Får vel prøve att neste månad. Er berre så irriterande når du ikkje veit kortid det vil skje. Er så dritlei jobben også og innimellom stressa pga den. Drøymer om å seie opp, men må jo ha inntekt dersom vi skal ha baby. Eg er eit hormontroll for tida.

Så bra alt er som det skal være Minlillenr3Jeg var foresten inne i dag og tok celleprøve, fikk tatt en ultralyd av livmor og eggstokker i samme slengenhar masse egg og endelig er slimhinna min tykk nok for at en befrukting skal skje. Kunne ikke se noe i dag uansett siden jeg bare er 11 dpo ca. Men da har iallfall kroppen normalisert seg etter i fjor
![]()
Nå må bare TR holde seg unna altså.. venter du noen dager før du tester igjen?Her blir det test hver dag frem til ikm som enten er tirsdag eller torsdag neste ukeSå bra alt er som det skal være Minlillenr3Nå må bare TR holde seg unna altså.. venter du noen dager før du tester igjen?