* IKM UKE 13* 2019

Klem til deg :Heartbigred vet du for sikkert 100% når EL var. Har du tempet/ testet etter EL. Håper det rosa ikke er starten på TR.
Har ikke gjort noen verdens ting denne pp, prøvd å ikke fokusert i det heletatt. Men har hatt stabil syklus siden jeg sluttet på pillen i 2017. Så var liksom så optimistisk denne gangen når jeg gikk over :/ for noe dritt :(

Ikm i går, ingen tegn til tr og tom for tester :hilarious: HELDIGVIS fikk jeg mld at di var på vei i posten:joyful: har murringer, krampe trekninger og veldig harde og ubehagelige pupper, i tillegg til en veldig lav livmortapp:p klarte ikke kjenne om den var åpen eller lukket men det er nytt for meg at den er så lav :bag:

E338CB67-853D-4BB6-8593-94CD4825F174.jpeg
DD14BAC3-C1BC-4C3C-B68B-77930B9D8F6D.jpeg
11/12 dpo og nok en svak tynn strek:rolleyes: kom med en gang også:eek: bildekvaliteten her inne når jeg laster opp blir så dårlig men satser på dere ser det jeg ser

Monitoren min seier at forventa mens er om to dagar. Tok derfor ein test; Ikke gravid.☹️
Jaja. Får håpa neste testperiode ikkje blir lenger enn vanleg. Er eigentleg greit med sånne korte, for då har ein fleire sjansar i året.

CD29, 9dpo.

Klarte å la være å ta g-test i morges, ettersom den var blenda i går, så tenkte jeg at det ikke er vits å teste i dag også.

Temperaturen fikk et lite fall i dag, ikke så happy for den utviklingen, men ligger fortsatt godt oppe.
Tenker at det er litt avgjørende hvordan tempen utvikler seg i morgen for hvordan dette går. Vil anta at TR kommer i løpet av helgen hvis hun har tenkt å komme. - noe jeg selvsagt håper hun IKKE gjør...!

Screenshot_20190326-111938_FF Mobile.jpg

Hvordan ligger dere ann Lyshuset92 og Smatte?

Jeg har to CB liggende, skal teste i morgen tidlig da både jeg og sambo har fri denne helga:hug003

Jeg har to CB liggende, skal teste i morgen tidlig da både jeg og sambo har fri denne helga:hug003

Begynte ikke du å spotte litt? Tanta har ikke kommet da, antar jeg?
Krysser fingrene for deg!

Her føler jeg veldig sterkt at jeg kommer til å begynne spotte i dag. Alle symptomer på plass for det og regner med at spottingen kommer i dag og mensen i morgen. Ømme bryster også akkurat som vanlig. Eneste forskjellen er at de kom senere denne syklusen enn vanlig. Har ikke testet og kommer nok heller ikke til å trenge det denne syklusen er jeg redd:arghh:

Eg har brukt fertilitetsmonitor denne pp, så den seier det er to dagar til mens. Tillot meg å ta ein g-test i dag, men den ga "ikke gravid" ☹️
Får vel prøve att neste månad. Er berre så irriterande når du ikkje veit kortid det vil skje. Er så dritlei jobben også og innimellom stressa pga den. Drøymer om å seie opp, men må jo ha inntekt dersom vi skal ha baby. Eg er eit hormontroll for tida.

Eg har så lyst å vera gravid at eg overanalyserer alle tegn. Får sikkert sånn innbilsk graviditet slik som dyr får av og til.. Som ei høne som ligg og ruger på egg som ikkje er befrukta ein gong.

Eg har brukt fertilitetsmonitor denne pp, så den seier det er to dagar til mens. Tillot meg å ta ein g-test i dag, men den ga "ikke gravid" ☹️
Får vel prøve att neste månad. Er berre så irriterande når du ikkje veit kortid det vil skje. Er så dritlei jobben også og innimellom stressa pga den. Drøymer om å seie opp, men må jo ha inntekt dersom vi skal ha baby. Eg er eit hormontroll for tida.
Ser nå du skrev idag tidlig :p Fikk du Max på monitor? Håååper TR ikke dukker allikevel at bare kroppen er treig å produsere hcg:Heartred

Jeg var foresten inne i dag og tok celleprøve, fikk tatt en ultralyd av livmor og eggstokker i samme slengen :) har masse egg og endelig er slimhinna min tykk nok for at en befrukting skal skje. Kunne ikke se noe i dag uansett siden jeg bare er 11 dpo ca. Men da har iallfall kroppen normalisert seg etter i fjor :D

Jeg var foresten inne i dag og tok celleprøve, fikk tatt en ultralyd av livmor og eggstokker i samme slengen :) har masse egg og endelig er slimhinna min tykk nok for at en befrukting skal skje. Kunne ikke se noe i dag uansett siden jeg bare er 11 dpo ca. Men da har iallfall kroppen normalisert seg etter i fjor :D
Så bra alt er som det skal være Minlillenr3 :Heartred Nå må bare TR holde seg unna altså.. venter du noen dager før du tester igjen?

Så bra alt er som det skal være Minlillenr3 :Heartred Nå må bare TR holde seg unna altså.. venter du noen dager før du tester igjen?
Her blir det test hver dag frem til ikm som enten er tirsdag eller torsdag neste uke :) siden streken kom opp med en gang i dag begynner det å krible i testetrangen min :laughing025

Back
Topp