* IKM UKE 13* 2019

Her blir det test hver dag frem til ikm som enten er tirsdag eller torsdag neste uke :) siden streken kom opp med en gang i dag begynner det å krible i testetrangen min :laughing025
Åå så gøy.. krysser for spire hos deg :Heartred

Under PP1 med klaff lå det'ann slik hos meg:
CD27 neg grav test (murret sånn, var årsak til testing.. CD27 stemmer med det jeg denne gang tror jeg skal ha hatt EL denne pp)
CD34 neg test (murrer noe) stemmer med hvor lang tid evt egg kan ha festet seg etter EL.
CD35 spotting
CD37-38 lett blødning 1,5-2 dag (normal mens 6-7dager) trodde var rar mens og anskaffet meg fertilitetsmonitor klar for PP2.(Må ha vært festeblødning)

CD 43, 44 kvalm/ uggen. . Spesielt om det går for lenge mellom måltider.

CD 46 Høy på monitor på det jeg trodde var CD8. Teststreken like sterk som kontrollstrek. Kom'på EL tester kan gi utslag om man er gravid. Kjørte på med fertilitetsgravidpinne og digital som sa jeg var gravid.

Såå er nå veldig spent på om jeg kommer til få positiv resultat etterhvert.
Håååper:wav

Åå så gøy.. krysser for spire hos deg :Heartred

Under PP1 med klaff lå det'ann slik hos meg:
CD27 neg grav test (murret sånn, var årsak til testing.. CD27 stemmer med det jeg denne gang tror jeg skal ha hatt EL denne pp)
CD34 neg test (murrer noe) stemmer med hvor lang tid evt egg kan ha festet seg etter EL.
CD35 spotting
CD37-38 lett blødning 1,5-2 dag (normal mens 6-7dager) trodde var rar mens og anskaffet meg fertilitetsmonitor klar for PP2.(Må ha vært festeblødning)

CD 43, 44 kvalm/ uggen. . Spesielt om det går for lenge mellom måltider.

CD 46 Høy på monitor på det jeg trodde var CD8. Teststreken like sterk som kontrollstrek. Kom'på EL tester kan gi utslag om man er gravid. Kjørte på med fertilitetsgravidpinne og digital som sa jeg var gravid.

Såå er nå veldig spent på om jeg kommer til få positiv resultat etterhvert.
Håååper:wav
Så gøy å lese:D

Oj, det var lenge...!
Ja det er en stund, før jeg startet med p-piller i tenåra hadde jeg 42 dager mell. Men det har ikke skjedd i ettertid. Når vi prøvde med nr2 og det gikk 11mnd før klaff, da hadde jeg gitt opp men plutselig baby. Forholdt meg til EL 14 dager inn i syklus, som da ikke stemmer med mindre man har 28 dagers syklus. Så bomma tydeligvis HVER gang..

Murrer og lette menssmerter hos meg i kveld, men det kan være fordi jeg var og tok celleprøven og ultralyden oppi Hufsa haha:hilarious: jeg skal ta ny test imorga tidlig tenkte jeg, tørr ikke ta på utvannet urin i kveld for har drukket masse vann og kaffe i dag:rolleyes:

Hvordan ligger dere ann Lyshuset92 og Smatte?

Jeg har to CB liggende, skal teste i morgen tidlig da både jeg og sambo har fri denne helga:hug003
Hei, takk som spør :) . Jeg har hatt murringer siden el, en god del tegn som mørke/blå ringer rundt areola, ømme pupper, stikkinger, drømmer osv. Meeeeen tante rød kom helt plutselig i dag mens jeg var på jobb... Kjipt! Tempen gikk ned fra 37.1 til 37.0 i dag, så merkelig at den ikke sank mer.

Jaja.. Får satse på 2020 da. Kjenner jeg blir så oppgitt selv om vi ikke har prøvd veldig lenge. At det skal være så vanskelig å befrukte det egget, forstår det ikke, samtidig som jeg forstår da det er mange faktorer som spiller inn :arghh::hilarious:

Er det flere enn meg som tenker at det passer veldig fint med en baby født tidlig på året, men at et svangerskap virker så langt når det er et nytt år før babyen blir født? At man risikerer å gå gravid i 2019-2020.

Ja det er en stund, før jeg startet med p-piller i tenåra hadde jeg 42 dager mell. Men det har ikke skjedd i ettertid. Når vi prøvde med nr2 og det gikk 11mnd før klaff, da hadde jeg gitt opp men plutselig baby. Forholdt meg til EL 14 dager inn i syklus, som da ikke stemmer med mindre man har 28 dagers syklus. Så bomma tydeligvis HVER gang..

Jeg har også syklus på 31-34 dager. Skal prøve med monitor for første gang denne PP, siden mensen dukket opp i dag. Kan jeg spørre når cirka du pleier å ha El i syklusen?

Jeg har også syklus på 31-34 dager. Skal prøve med monitor for første gang denne PP, siden mensen dukket opp i dag. Kan jeg spørre når cirka du pleier å ha El i syklusen?

Jeg har syklus på ca 34 dager, bruker å ha EL på dag 23-24. Denne siste syklusen faktisk så seint som dag 27.

*Sletter jeg også*

Krysser fingrene for deg :Heartred

Last edited:
Er enno håp for 2019-baby.:D Berre neste syklus er kort nok, og ungen kjem 14 dagar før. Eg klarte det for fire år sidan. Då hadde eg eggløsning midt i april, og han kom like før nyttår.

Såå kjipt med TR huff.... Ja det er fader meg ikke enkelt å treffe på. Har også tenkt det hadde vært kjekt med typ Mars-baby, men får bare bli glad om vi får det til uansett tid. Jeg har testet etter EL tre runder på monitor nå og har vel å merke ikke testet helt ut.. for når jeg har vært oppi CD24 TENKTE jeg løpet var kjørt alle gangene.. men mens har jeg fått hver gang, forrige PP var kjemisk også.

Denne PP bare ved å se på strekene så det ut som om kroppen forsøkte på slippe egg CD18/19, men strekene ble svakere og jeg fikk kun HØY på monitor.. sluttet vel på CD22 med monitor. Hadde en del murringer, så tilfeldig at jeg tissa på en EL-test på CD26, hvor teststrek var like sterk som kontrollstreken. Putta IKKE pinnen på monitoren så vet ikke om jeg hadde oppnådd Max. På CD27 var streken blitt svakere... så jeg tenkte jeg må ha hatt EL på CD27.. Det er konklusjon min iallfall.

- huff detta ble langt.. jeg plotter div inn på appen Clue samt at jeg noterer litt for å se om det er noe sammenheng. De gangene tidligere hvor det har murra og jeg har tenkt graviditet ser det ut som kan være EL/ forsøk på EL . Og det har vært for tidlig å teste, ergo blenda.

Ikm på onsdag som var og fortsatt ingen tegn til tr og puppene mine er så harde at di både ser og føles falske ut :p fikk ikke testene i posten i dag så må vente til neste uke:o vurderer sterkt å stikke innom bitikken etter jobb i morgen å få kjøpt med meg en til å teste med på søndag :hilarious:

Trodde tr kom i går. Men kun litt på papiret ved dobesøkene to ganger i går, og en gang i dag. Litt brunt på papiret utenom. Nå ingenting. Men tr kommer vel snikende snart.

Jeg har syklus på ca 34 dager, bruker å ha EL på dag 23-24. Denne siste syklusen faktisk så seint som dag 27.

Hadde også EL på dag 23 sist, men da ble syklusen 37 dager lang. Gyn mener det er for lang syklus, så får se hva som skjer om jeg eventuelt får medisin for å korte ned syklus.

Mulig det er sjanse for 2019 baby siden jeg må ha planlagt KS 3 uker før termin, men spørs om det går nå uten hjelp kommende måneden. Ble gravid med han på 3 år i april.

Back
Topp