Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 293319 CD35, dette er en eggløsningstest da eg ikke har graviditetstest liggende.. meeen veldig lovendeSlik så nemlig monitorpinnen på PP1 når jeg trodde jeg var igang med PP2 men viste seg jeg var gravid...
Har ikke noe kjennskap til å ta eggløsningstester som graviditetstest - gir de også positivt utslag når man er gravid, altså?...
IKM på fredag. Av og til spotter jeg før, men i natt/morningen i dag er det ingenting på papiretPleier du å ha brun spotting før TR? Når er din IKM?

Ja de gjør det, MEN man skal ikke lite 100% på dem. KUN en graviditetstest som gir sikkert svar. Tok en RFSU i sted, ser blenda ut.. ser ut som antydning til noe, men tolker den negativ. Så ut som en positiv EL test CD26 , så om EL var CD27 så er vel jeg bare dpo8 nå?Har ikke noe kjennskap til å ta eggløsningstester som graviditetstest - gir de også positivt utslag når man er gravid, altså?...
Krysser for noe på'gang for degIKM på fredag. Av og til spotter jeg før, men i natt/morningen i dag er det ingenting på papiret![]()
4 dager over IKM, negativ test i går ettermiddag og negativ test i dag tidligpiss!
Føler meg kjempelurt med tanke på at dette et første gangen i mitt LIV at jeg ikke hr fått TR på riktig dato..Åååh, det er så dritt. Man føler seg direkte lurt når man passerer IKM dagen og testene fortsatt er blanke...
Sender deg en klem, og håpet er jo ikke helt ute før tanta kommer.
Føler meg kjempelurt med tanke på at dette et første gangen i mitt LIV at jeg ikke hr fått TR på riktig dato..
Sitter på do nå, og ser at det kommer litt rosa på papiret.. så der ble alt håp bokstaveligtalt skylt ned i do!
vet du for sikkert 100% når EL var. Har du tempet/ testet etter EL. Håper det rosa ikke er starten på TR.Skal ikke spille noe rolle om streken er tykk EL tynn ifølge RFSU sine (gjelder vel også andre tester vil jeg tro) en rosa strek er en rosa strek. Det er fortsatt håp for degArg.. hvorfor får jeg alltid slike testerStreken kom også innen tidsfrist så blir så irritert. Den er rosa også men alt for tynn
![]()

Testen man får kjøpt på Rema 1000 står det 10mIU/ml, altså RFSU.Tok ein test i stad. RSFU test ofte. Den var blank.Den reagerer ikkje før etter 25mlU/ml, står det. Men KVA er vitsen med "test ofte" viss du ikkje kan teste eit par dagar FØR forventa mens?
Vis vedlegget 293363
Testen man får kjøpt på Rema 1000 står det 10mIU/ml, altså RFSU.