* IKM UKE 13* 2019

Arg.. hvorfor får jeg alltid slike tester :eek: Streken kom også innen tidsfrist så blir så irritert. Den er rosa også men alt for tynn:sorry:

Vedlegg

• 2F255F47-3148-4E65-9251-A428C2A30024.jpeg
    2F255F47-3148-4E65-9251-A428C2A30024.jpeg
    32 KB · Visninger: 105
20190328_061741.jpg
CD35, dette er en eggløsningstest da eg ikke har graviditetstest liggende.. meeen veldig lovende :) Slik så nemlig monitorpinnen på PP1 når jeg trodde jeg var igang med PP2 men viste seg jeg var gravid...

Vis vedlegget 293319 CD35, dette er en eggløsningstest da eg ikke har graviditetstest liggende.. meeen veldig lovende :) Slik så nemlig monitorpinnen på PP1 når jeg trodde jeg var igang med PP2 men viste seg jeg var gravid...

Det er absolutt lovende ja. Jeg er gravid nå og får to sterke streker på eggløsningstestene mine :D Spennende. Krysser fingrene for deg.

Har ikke noe kjennskap til å ta eggløsningstester som graviditetstest - gir de også positivt utslag når man er gravid, altså?...

Har ikke noe kjennskap til å ta eggløsningstester som graviditetstest - gir de også positivt utslag når man er gravid, altså?...

De kan slå ut på hcg ja :D men, de kan også slå ut på andre hormoner. Så det anbefales å ta graviditetstest fremfor eggløsningstest såklart. Mine eltester slår fullt ut nå som jeg er gravid iallefall :D

CD28, 8dpo.

Det røk en test i dag tidlig, den ser for meg helt blenda ut... - dessverre:(. Selv om det ennå er litt tidlig..
Temperaturen ser foreløpig bra ut, i det minste.

screenshot_20190326-111938_ff-mobile-jpg.293333
20190328_061554-jpg.293334

Ja de gjør det, MEN man skal ikke lite 100% på dem. KUN en graviditetstest som gir sikkert svar. Tok en RFSU i sted, ser blenda ut.. ser ut som antydning til noe, men tolker den negativ. Så ut som en positiv EL test CD26 , så om EL var CD27 så er vel jeg bare dpo8 nå?

Ikm i dag eller i morgen! ❤️

Vedlegg

• 452530DE-3A95-4B3E-92B8-0596345B4B16.jpeg
    452530DE-3A95-4B3E-92B8-0596345B4B16.jpeg
    33,5 KB · Visninger: 86
4 dager over IKM, negativ test i går ettermiddag og negativ test i dag tidlig :( piss!

Åååh, det er så dritt. Man føler seg direkte lurt når man passerer IKM dagen og testene fortsatt er blanke...
Sender deg en klem, og håpet er jo ikke helt ute før tanta kommer.

Åååh, det er så dritt. Man føler seg direkte lurt når man passerer IKM dagen og testene fortsatt er blanke...
Sender deg en klem, og håpet er jo ikke helt ute før tanta kommer.
Føler meg kjempelurt med tanke på at dette et første gangen i mitt LIV at jeg ikke hr fått TR på riktig dato.. :(

Sitter på do nå, og ser at det kommer litt rosa på papiret.. så der ble alt håp bokstaveligtalt skylt ned i do!

Tok ein test i stad. RSFU test ofte. Den var blank. ☹️ Den reagerer ikkje før etter 25mlU/ml, står det. Men KVA er vitsen med "test ofte" viss du ikkje kan teste eit par dagar FØR forventa mens?

Føler meg kjempelurt med tanke på at dette et første gangen i mitt LIV at jeg ikke hr fått TR på riktig dato.. :(

Sitter på do nå, og ser at det kommer litt rosa på papiret.. så der ble alt håp bokstaveligtalt skylt ned i do!

Klem til deg :Heartbigred vet du for sikkert 100% når EL var. Har du tempet/ testet etter EL. Håper det rosa ikke er starten på TR.

Arg.. hvorfor får jeg alltid slike tester :eek: Streken kom også innen tidsfrist så blir så irritert. Den er rosa også men alt for tynn:sorry:
Skal ikke spille noe rolle om streken er tykk EL tynn ifølge RFSU sine (gjelder vel også andre tester vil jeg tro) en rosa strek er en rosa strek. Det er fortsatt håp for deg :Heartred

20190328_153533.jpg
Tok ein test i stad. RSFU test ofte. Den var blank. ☹️ Den reagerer ikkje før etter 25mlU/ml, står det. Men KVA er vitsen med "test ofte" viss du ikkje kan teste eit par dagar FØR forventa mens?
Testen man får kjøpt på Rema 1000 står det 10mIU/ml, altså RFSU.

Back
Topp