Gratulerer så mye ❤Hadde tenkt å gjemme den digitale til Mandag, men i panikken så måtte jeg ta den nåer ca 10-11 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye ❤Hadde tenkt å gjemme den digitale til Mandag, men i panikken så måtte jeg ta den nåer ca 10-11 dpo
Oi oi gratulerer så myeVis vedlegget 292487 Vis vedlegget 292486
El ca 8 mars, testet i går 11 dpo, og fikk denne positive testen ikm er egentlig til fredag 22. MASSE murringer i magen konstant og veldig ømme bryster som har blitt harde og endret størrelse og farge på nippel. Ellers tisser jeg mye, er konstant småsulten og litt trøtt!! Blir spennende å se med dere andre

Har veldige mens smerter men ikm er ikke før neste uke så dette lover forhåpentligvis bra![]()

Håper jeg og!
Hatt murringer og stillinger fra og til siden el!![]()
klarer ikke vente til å teste igjenn 
meeen, jeg er bare happy for å vite, har vært frustrerende å vente. Gratulerer alle med positiv test, og jeg krysser fingrene for alle som ikke har fått det enda. Da kan dere slette meg fra denne gruppaSå bra du har oppnådd Max på monitor, krysser for at det går deres veiDa fikk jeg endelig Max på monitorlitt sent, trodde IKM var på mandag
meeen, jeg er bare happy for å vite, har vært frustrerende å vente. Gratulerer alle med positiv test, og jeg krysser fingrene for alle som ikke har fått det enda. Da kan dere slette meg fra denne gruppa
![]()

7 dpo og føler meg støl langt ned i magen. Var sånn jeg merka jeg var gravid med de to første. Har også en del luft.
Prøvde en test i dag, men den var blenda.
Gjør et forsøk på testing på søndag
Tusen takkLykke til!
Ser dårlig ut for 11 dpo. Mensmurring, så er nok heksa som er på vei.
Jeg ser strek på bilde nr. 3Klarte ikke dy meg idag heller, så måtte teste. Har mange graviditetssymtomer. Er 9 eller 10 dpo idag. Har tatt mange tester og alle har vært blenda uten antydning til noen strek. Men idag lurer jeg på om jeg ser syner eller er det antydning til noe på denne tatt på formiddagsurin ? På morran idag var det også antydning til en svaaaaak strek på den jeg tok da.. Ser dere noe ? Eller er jeg helt på bærtur ? Vanskelig å ta bilde av det jeg ser. Blir spennende å teste om noen dager igjen..
Jeg ser strek på bilde nr. 3![]()
Så godt å hørehåper på sterkere strek de neste dagene!