Ja,Sniker. Håper det er festedipp!
Da fester det seg i så tilfelle noen dager før enn det pleierFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja,Sniker. Håper det er festedipp!
Da fester det seg i så tilfelle noen dager før enn det pleierKrysser fingre og tær!Ja,![]()
Da fester det seg i så tilfelle noen dager før enn det pleier

Aah. Det er så utgjort det. Men alt går. Vi har også hatt forsøk med hele min storfamilie i samme hus. Alt går om man vilFortsatt ikke smilefjes i dag, da blir det nesten garantert når vi er bortreist. Veldig typisk..![]()

Oi oi, festedip?6dpo og tempdipp
Jeg har nesten konsekvent EL på dag 17 antar jeg, siden peak tester er på dag 16 som regel. Og mensen kommer 12 dager etter dag 17, ganske konsekvent. Altså 29 dager i syklus. På dag 16 kan økningen min være fra 0,2 til 1,2 over tre tester samme dag, så den kommer raskt og forsvinner raskt (kort topp).Jeg er ganske ny på dette med EL-tester, har bare testet litt sporadisk tidligere «for gøy», men har denne perioden prøvd å teste oftere for å se om jeg finner EL. Men er ikke i nærheten av positiv test. CD15 i dag.
Nå skal det sies at de siste syklusene mine har vært litt uregelmessige (mest sannsynlig pga medisiner jeg er ferdig med nå), men i utgangspunktet pleier den å være på 29 dager. Kanskje jeg bare må ha litt tålmodighet? Eller er det kanskje ikke alle som slår ut på disse testene?
Har brukt strimmel fra Babyplan.

Okei, så godt å høre at det fremdeles er håp for meg å finne EL daJeg har nesten konsekvent EL på dag 17 antar jeg, siden peak tester er på dag 16 som regel. Og mensen kommer 12 dager etter dag 17, ganske konsekvent. Altså 29 dager i syklus. På dag 16 kan økningen min være fra 0,2 til 1,2 over tre tester samme dag, så den kommer raskt og forsvinner raskt (kort topp).
Ville bare fortsette å testeJeg tenkte EL på dag 14 var greia jeg også, men min kropp er veldig enig med seg selv om at vi gjør dette på dag 17.
![]()

Det blir ennå vanskeligere om man henger for mye på Babyverden for min del. Nå greier jeg ikke kutte helt ut, og "Vi som prøver"-avdeligen er det mye støtte i. Men da jeg var gravid i oktober så ble det LITT for altoppslukende med termingruppa, og jeg lette mye etter folk med samme symptomer som meg, i stedet for å bare gå til lege eller gyn.Okei, så godt å høre at det fremdeles er håp for meg å finne EL da
Er så lett å sammenligne seg med andre og tenke at jeg enten gjør noe feil eller at det er noe feil. Må slutte med det..![]()

Det blir ennå vanskeligere om man henger for mye på Babyverden for min del. Nå greier jeg ikke kutte helt ut, og "Vi som prøver"-avdeligen er det mye støtte i. Men da jeg var gravid i oktober så ble det LITT for altoppslukende med termingruppa, og jeg lette mye etter folk med samme symptomer som meg, i stedet for å bare gå til lege eller gyn.
Men jeg syns det generelt er veldig trivelig å se andre som ønske seg barn få to streker på testen da, så vanskelig å kutte ut nå![]()

Pinnene mine til monitor blir ihvertfall sterkere og så sterkere enn den andre streken i hvertfall. Skulle tro det var samme. Legger ved bilde, litt mindre tydelige når de har tørket lenge da menNoen som vet om strekene på testpinnen på clearblue digital kan leses på samme måte som strimmel? Stusser litt på at jeg ikke enda har fått smilefjes. Stresser ikke egentlig over det, men får det ikke helt til å stemme med kroppens signaler. Lagt merke til strekene når jeg tar ut testpinnen de siste dagene, den blir nå merkbart svakere hver gang. Er ikke det litt rart dersom eggløsning er forventa hvert øyeblikk og jeg kjenner at det jobbes i eggstokker og underliv? Har sjekka to gang for dag de siste par dagene, tok en for dag før det.![]()
Ja, ikke sant.. var den nederste sterk nok til smilefjes?Pinnene mine til monitor blir ihvertfall sterkere og så sterkere enn den andre streken i hvertfall. Skulle tro det var samme. Legger ved bilde, litt mindre tydelige når de har tørket lenge da men
Ja, hvis smilefjes er det samme som maksimal. Kjedelig når man går sånn og er usikker på om EL har vært eller ikke. Jeg tester med strips ved siden av når jeg får høy på monitor. Har litt korte topperJa, ikke sant.. var den nederste sterk nok til smilefjes?
Jeg har ikke studert de første, men siste dagene. Og lagt merke til i går og i dag at de blir svakere og svakere. Men får det ikke helt til å stemme. Håper det blir smil snart så jeg kan prøve å komme videre. Så prøve uten el-test videre. Skulle liksom ta de nå i pp1 for å få en liten bekreftelse på at el- skjer når jeg tenker, så skal vi evt prøve naturlig i noen pp. men kjenner det blir litt stress om jeg ikke får utslag. Satser på det kommer i morgen da.![]()