Får vel en enda sterkere i morgen eller svakere! Hvis svakere så hadde jeg rett i at el kom tidligere denne runden
Den blir positiv når som helst den!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vel en enda sterkere i morgen eller svakere! Hvis svakere så hadde jeg rett i at el kom tidligere denne runden
Den blir positiv når som helst den!

Den ser jo positiv ut![]()
Takk, men jeg tror den var falsk positiv, fire tester til var negative. Og syns den «positive» streken var litt for tynn. Jaja! Krysser fingrene for dere!Den er positiv! Gratulerer![]()
Så nå er vi i gangFår vel en enda sterkere i morgen eller svakere! Hvis svakere så hadde jeg rett i at el kom tidligere denne runden![]()

Så nå er vi i gang![]()
![]()
Det blir spennende! De smilefjes-testene er digitale? Er det en maskin og strips inn i den eller hvordan er det?Ingen smilefjes på el-test her enda. Burde vel bli snart vil jeg tro, har tippa el 18/3-20/3. spennende da![]()
Har clearblue sin. Ikke av de mest fancy, men satser på at den dugerDet blir spennende! De smilefjes-testene er digitale? Er det en maskin og strips inn i den eller hvordan er det?
Er det billigere i lengden kontra vanlige strips?Har clearblue sin. Ikke av de mest fancy, men satser på at den duger![]()

Nei, det vil jeg ikke tro. Det koster 199 for ei pakke med 10. de er vel enklere enn slike dyre maskiner, uten at jeg har noe peiling. jeg har ikke testa før og ikke planer om å teste mer enn denne første pp. så da kjøpte jeg bare noe som fremsto som enkelt.Er det billigere i lengden kontra vanlige strips?![]()

Å så kjedelig når den drøyer til når det ikke passer så bra med aksjeleggingFortsatt ikke smilefjes i dag, da blir det nesten garantert når vi er bortreist. Veldig typisk..![]()
Ikke sant, da er det ikke superbillig neiNei, det vil jeg ikke tro. Det koster 199 for ei pakke med 10. de er vel enklere enn slike dyre maskiner, uten at jeg har noe peiling. jeg har ikke testa før og ikke planer om å teste mer enn denne første pp. så da kjøpte jeg bare noe som fremsto som enkelt.

Se der ja! Det er gøy når den endelig blir så sterk!Jaaa![]()
![]()
Ja, så nå har jeg to strimmeltester igjen, så tar en i ettermiddag og en i morgen tidlig så er jeg ferdig med EL-testingSe der ja! Det er gøy når den endelig blir så sterk!

Sniker. Håper det er festedipp!6dpo og tempdipp