Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Temper ikke. Kanskje jeg burde gjort det. Men leser kroppen min ganske godt. Å tror at EL er i dag mtp murringen og smerter i nedre mage og utfloden. Veldig vondt nå her jeg sitter på jobb. Likt som tidligerJa, ser den! Temper du, eller følger noen andre tegn?![]()
Tidlig enda. Ikke gi opp håpet <3Vis vedlegget 480781
9 dpo. Måtte bare!! Ser ingenting..
Sant. Veldig spentTidlig enda. Ikke gi opp håpet <3

Ååh så braDpo5: det virker som om kroppen fungerer bedre hormonelt. De siste ppene har tempen falt sånn etter EL at jeg har mistet krysset i ff, nå satt to dager tidligere
Hva slags termometer har du?Da er det nok på gangTemper ikke. Kanskje jeg burde gjort det. Men leser kroppen min ganske godt. Å tror at EL er i dag mtp murringen og smerter i nedre mage og utfloden. Veldig vondt nå her jeg sitter på jobb. Likt som tidliger![]()

Jeg temper med samsung watch og tosifret termometer. Det siste litt for å sjekke troverdigheten til klokken. Ja, det var en del ned i temp. Hvilken dpo er du?Ååh så braHva slags termometer har du?
Jeg måtte discarde temp i går fordi jeg mistet krysset. Gikk fra 36.20 til 35.20 eller noe på ett døgn, men det kan jo ikke stemme (Tenper med Apple watch)
Ja skjønnerJeg temper med samsung watch og tosifret termometer. Det siste litt for å sjekke troverdigheten til klokken. Ja, det var en del ned i temp. Hvilken dpo er du?
Sikkert lurt å dobbeltsjekke ja, når man temper med klokke. Har hatt veldig ustabile charter men nå har syklusen vært litt ute og kjøre også Den ser jo positiv utHøsthåp - 34 - B2 - PP? - EL? (Ikke fått mensen tilbake etter forrige fødsel) - IKM?
Jeg fødte i mai etter IVF (ble ikke gravide selv), og har ikke fått mensen tilbake. Har hatt murringer i nedre del av magen siste dager, og tok en vanlig test som fikk strek etter tiden. Vet at tidligtestene er kjent for skygger, men gir vanlige tester skygger?Vis vedlegget 480804

Det er jo et godt tegnI dag før lunsj ble jeg plutselig svimmel, men ikke sånn ubehagelig svimmel. Sånn hadde jeg det sist når jeg var gravid9 dpo i dag..

Nå er det ikke lenge igjen altså![]()
Den er positiv! GratulererHøsthåp - 34 - B2 - PP? - EL? (Ikke fått mensen tilbake etter forrige fødsel) - IKM?
Jeg fødte i mai etter IVF (ble ikke gravide selv), og har ikke fått mensen tilbake. Har hatt murringer i nedre del av magen siste dager, og tok en vanlig test som fikk strek etter tiden. Vet at tidligtestene er kjent for skygger, men gir vanlige tester skygger?Vis vedlegget 480804

Nå er den så og si positivJaaa![]()
![]()