IKM uke 13 & 14

Dpo5: det virker som om kroppen fungerer bedre hormonelt. De siste ppene har tempen falt sånn etter EL at jeg har mistet krysset i ff, nå satt to dager tidligere

Vedlegg

• Screenshot_20260318_073459_FF.jpg
    Screenshot_20260318_073459_FF.jpg
    274,7 KB · Visninger: 16
Dpo5: det virker som om kroppen fungerer bedre hormonelt. De siste ppene har tempen falt sånn etter EL at jeg har mistet krysset i ff, nå satt to dager tidligere
Ååh så bra :Heartblue Hva slags termometer har du?

Jeg måtte discarde temp i går fordi jeg mistet krysset. Gikk fra 36.20 til 35.20 eller noe på ett døgn, men det kan jo ikke stemme (Tenper med Apple watch)

Ååh så bra :Heartblue Hva slags termometer har du?

Jeg måtte discarde temp i går fordi jeg mistet krysset. Gikk fra 36.20 til 35.20 eller noe på ett døgn, men det kan jo ikke stemme (Tenper med Apple watch)
Jeg temper med samsung watch og tosifret termometer. Det siste litt for å sjekke troverdigheten til klokken. Ja, det var en del ned i temp. Hvilken dpo er du?

Jeg temper med samsung watch og tosifret termometer. Det siste litt for å sjekke troverdigheten til klokken. Ja, det var en del ned i temp. Hvilken dpo er du?
Ja skjønner :happy: Sikkert lurt å dobbeltsjekke ja, når man temper med klokke. Har hatt veldig ustabile charter men nå har syklusen vært litt ute og kjøre også :p

Er 4DPO. Var hos gynekolog i går og fikk bekreftet at EL har skjedd. Derfor stoler jeg ikke på den charten..

IMG_1656.jpeg

Høsthåp - 34 - B2 - PP? - EL? (Ikke fått mensen tilbake etter forrige fødsel) - IKM?

Jeg fødte i mai etter IVF (ble ikke gravide selv), og har ikke fått mensen tilbake. Har hatt murringer i nedre del av magen siste dager, og tok en vanlig test som fikk strek etter tiden. Vet at tidligtestene er kjent for skygger, men gir vanlige tester skygger?
IMG_9845.jpeg

Høsthåp - 34 - B2 - PP? - EL? (Ikke fått mensen tilbake etter forrige fødsel) - IKM?

Jeg fødte i mai etter IVF (ble ikke gravide selv), og har ikke fått mensen tilbake. Har hatt murringer i nedre del av magen siste dager, og tok en vanlig test som fikk strek etter tiden. Vet at tidligtestene er kjent for skygger, men gir vanlige tester skygger?Vis vedlegget 480804
Den ser jo positiv ut :Heartbigred

Jeg fødte i mai etter IVF (ble ikke gravide selv), og har ikke fått mensen tilbake. Har hatt murringer i nedre del av magen siste dager, og tok en vanlig test som fikk strek etter tiden. Vet at tidligtestene er kjent for skygger, men gir vanlige tester skygger?Vis vedlegget 480804
Den er positiv! Gratulerer :love7

Back
Topp