IKM uke 13 & 14

Jeg vil tro du er 1 dpo i dag, temper du? :happy:
Nei, temper ikke. Har ikke tid til det og husker ikke på sånt :hilarious: så det hadde vært helt random målinger her..

Men hadde knall positiv test på morgenen i går og ikke positiv (nesten positiv) på kveld og sterk, men negativ i dag.

Men har lest at man er 1dpo dagen etter neg.test?

Dpo 7 og andre tempfallet, lover ikke bra

Vedlegg

• Screenshot_20260320_074916_FF.jpg
    Screenshot_20260320_074916_FF.jpg
    284,9 KB · Visninger: 20
Her er nok syklusen forstyrret av kjemisk sist periode, ingen tegn til LH-økning i dag selv om jeg skulle hatt EL i morgen.
Men høyresidige smerter som ved EL da (sterk murring, typ svime-av-i-dusjen-sterk), så tror det jobbes på i folikkelen.
Utfloden er også i beste fall vannete i dag, nesten mer kremete. Så fortsetter testinga etter topp gjennom helga, og så droppa vi hyttetur for å kunne legge inn aksjer :hilarious: Livet, ass.

Jeg tester ikke etter eggløsning, bare fordi jeg vet det ville blitt mye stress og overtenking. Har relativt stabile sykluser og kjører sex minst hver 2 dag i den fertile perioden (og gjerne ellers også :cool: ) jeg er enten 1 DPO i dag, eller i morgen.så nå blir det noen seige dager før jeg kan teste. Målet er å klare vente til 12DPO. Håper på mange flotte tester å følge med på hos dere andre frem til det er min tur å teste:Heartred

Nei, temper ikke. Har ikke tid til det og husker ikke på sånt :hilarious: så det hadde vært helt random målinger her..

Men hadde knall positiv test på morgenen i går og ikke positiv (nesten positiv) på kveld og sterk, men negativ i dag.

Men har lest at man er 1dpo dagen etter neg.test?
Aha ja jeg regner at EL kommer dagen etter pos test. Så grovt beregnet er at du har EL i dag og i morgen er du 1dpo :joyful:

Jeg er nok bare litt dramatisk og utålmodig haha:smiley-angelic006
Men godt å høre litt ulike erfaringer, får bare bestemme meg for å slutte å stresse sånn allerede nå, selv om det er lettere sagt enn gjort:angelic:
Ja men det kan jo være stressende, jeg testet så mye denne syklusen - overbevist om at eggløsningen skulle komme hver dag :smiley-ashamed004 krysser fingrene for deg, at den kommer rett rundt hjørnet!

Da er den ikke positiv lenger, og er nå i dpo land da eller?

Er første dag etter positiv eltest dpo-land?

Husker aldri dette jeg :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Man regner eggløsning ca 12-24, noen ganger opp til 36 timer etter peak/LH topp. Så gjennomsnittlig da - så er eggløsning dagen etter første positiv LH test slik jeg forstår det.

Så positiv test - eggløsning dagen etter og dagen etter eggløsning er 1 DPO :happy:

* Edit ; så ikke at du hadde fått flere svar her, haha

Man regner eggløsning ca 12-24, noen ganger opp til 36 timer etter peak/LH topp. Så gjennomsnittlig da - så er eggløsning dagen etter første positiv LH test slik jeg forstår det.

Så positiv test - eggløsning dagen etter og dagen etter eggløsning er 1 DPO :happy:
Takk :joyful:

Da har jeg ca fasit og går ut ifra 1dpo i morgen :joyful::Heartbigred

Back
Topp