Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

fikk litt melk før baby i sommer døde og er bare 1,5 mnd siden MA, kan ha noe med at det har vært produksjon og ikke er så lenge siden HCG?Så utrolig leit å høre hva du har vært gjennomHar brukt så alt for mange tester allerede 8 dpo, helt blenda så klart
Har andre opplevd å kjenne at melkeproduksjonen starter ved å holde andre sine babyer? Er tante til en nyfødt som jeg har holdt ca 1 gang i uken den siste måneden, kjenner at det starter i brystene, veldig uheldig nå som vi ønsker barnfikk litt melk før baby i sommer døde og er bare 1,5 mnd siden MA, kan ha noe med at det har vært produksjon og ikke er så lenge siden HCG?
Takk, tøft år for å si det mildt, intenst savn, dessverre mange her inne som har gått gjennom lignendeSå utrolig leit å høre hva du har vært gjennom
Jeg kan ikke så mye om melkeproduksjon, men mener å ha hørt at det har noe med prolaktin og oxytocin å gjøre? At det er hormonstyrt?

Ja det er nok helt ufattelig for de som ikke har opplevd noe såntTakk, tøft år for å si det mildt, intenst savn, dessverre mange her inne som har gått gjennom lignende
Det kan sikkert stemme, høres ut som noe som gir mening! Har i alle fall hørt at dersom man ammer kan prolaktin hemme eggløsning og at det er derfor noen ikke får mensen på lang tid når de ammer. Lurer på om det er noe man kan gjøre for å hindre at melkeproduksjonen starter helt, uten å måtte holde seg borte fra det lille nurket? Hun er så søt at det er umulig å ikke holde henne![]()
Dessverre så mye vondt mange må gjennom på reisen sin 
Jeg lakk melk i mange uker etter vi mistet I septemberHar brukt så alt for mange tester allerede 8 dpo, helt blenda så klart
Har andre opplevd å kjenne at melkeproduksjonen starter ved å holde andre sine babyer? Er tante til en nyfødt som jeg har holdt ca 1 gang i uken den siste måneden, kjenner at det starter i brystene, veldig uheldig nå som vi ønsker barnfikk litt melk før baby i sommer døde og er bare 1,5 mnd siden MA, kan ha noe med at det har vært produksjon og ikke er så lenge siden HCG?
Ja, man blir endret for alltid, det burde fra naturens side ikke være mulig at barn dør før foreldrene sineJa det er nok helt ufattelig for de som ikke har opplevd noe såntDessverre så mye vondt mange må gjennom på reisen sin
Ååh! Ja da gir det mening. Det er sikkert noe kroppen din husker som gjør at melkeproduksjonen blir trigget.
Hm, hvordan er det når du ikke er på besøk der? Kjenner du at det sprenger og sånn?

Off, det er vondt å høre at du også har måttet gjennom detteJeg lakk melk i mange uker etter vi mistet I september
Hvor langt var du på vei? Gjorde du noe spesielt for å få melka til å stoppe, eller stoppet det bare med tiden?Samme her også. Husker jeg sto i dusjen måtte håndmelke for å ikke få melkespreng (som jeg hadde mye av og det var vondt) samtidig som tårene rant av sorg. Jeg mista i uke 27. Men det stoppet av seg selv med tiden.Off, det er vondt å høre at du også har måttet gjennom detteHvor langt var du på vei? Gjorde du noe spesielt for å få melka til å stoppe, eller stoppet det bare med tiden?
Så fælt, herlighetSamme her også. Husker jeg sto i dusjen måtte håndmelke for å ikke få melkespreng (som jeg hadde mye av og det var vondt) samtidig som tårene rant av sorg. Jeg mista i uke 27. Men det stoppet av seg selv med tiden.
Hvor lenge siden er det til deg at du mista barnet ditt? Kondolerer så mye❤
Mistet for 8 måneder siden.. Hva med deg? Og “fungerer livet” noen lunde igjen for deg? Takk, kondolerer til deg også 

10 måneder siden her. Det har tatt tid. Å har vært kjempetungt å komme tilbake og funke i jobb igjen. Da jeg skulle så vært hjemme med en baby, og det minner meg om det jeg mista. Så er det noen dager som er ekstra vonde. Jula, morsdagen etc. Jeg begynte å prøve på senhøsten, trengte ett halvt år før jeg klarte å hoppe i det igjen. Tenkt mye på det å skulle gå gravid igjen og hvilken annen frykt det vil bli denne gangen, kontra alle de andre svangerskapene. Men at jeg engang skal bli gravid igjen er også det som har klart å holde meg oppe. Så nå gjør hver TR vondt.Så fælt, herlighetMistet for 8 måneder siden.. Hva med deg? Og “fungerer livet” noen lunde igjen for deg? Takk, kondolerer til deg også
Krysser alt jeg har for at vi alle får med oss en frisk skatt hjem om ca 9 måneder![]()