IKM uke 13 ♥️

Snooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) - IKM 29/3(?)

Flere enn meg som har fått sykt dårlig fargestoff i Makesure-testene i det siste? Disse er kjøpt på Meny nå nylig...
Unsett ser det ut som det er noe på gang her, og med kort lutealfase blir det uke 13 på meg. Nå skal jeg bare forføre mannen. Frem med matchende undertøy!
Woopwoop Happy humping! :dance011

Flere enn meg som har fått sykt dårlig fargestoff i Makesure-testene i det siste? Disse er kjøpt på Meny nå nylig...
Unsett ser det ut som det er noe på gang her, og med kort lutealfase blir det uke 13 på meg. Nå skal jeg bare forføre mannen. Frem med matchende undertøy!
Ikke brukt make sure enda, men forrige periode fikk jeg veldig lite fargestoff på lh testene mine. Mulig jeg ikke hadde eghløsning da. Håper dine blir sterkere :Heartpink

Blir vel ikke mer positivt enn dette? :hilarious:
image.jpg

Haha, nei - absolutt ikke! I dag sa vi bare til hverandre «nå bare får vi det gjort» :hilarious:
Får prøve å knive oss til et ligg i morgen også :cool:
Har hørt det bli sagt at det er bedre å ta annenhver dag enn hver, så får kvaliteten bygd seg mer opp ;)

Om jeg regner eggløsning på tirsdag, blir det onsdag som blir 1dpo?

Oppdaga nå at det ikke er tidligtester men vanlig jeg har kjøpt, så får se om jdg kjøper noen tidlig eller bare venter. Har ikke helt trua på denne perioden, men må jo teste litt allikevel :D

Har hørt det bli sagt at det er bedre å ta annenhver dag enn hver, så får kvaliteten bygd seg mer opp ;)
Ja, jeg sitter og googler litt etter akkurat dette nå. Vi hadde sex i dag tidlig, tenkte å få til noe i kveld også - men så begynner overanalyseringen :hilarious: kanskje vente til i morgen tidlig, eller i morgen kveld?
Hva er strategien til folk?

Oppdaga nå at det ikke er tidligtester men vanlig jeg har kjøpt, så får se om jdg kjøper noen tidlig eller bare venter. Har ikke helt trua på denne perioden, men må jo teste litt allikevel :D
1 dpo er på onsdag da ja :)

1 dpo er på onsdag da ja :)

Så fint å ha deg her, ser vi har vært i samme ikm gruppe før! Heier på oss denne pp :smiley-bounce016

Ja, jeg sitter og googler litt etter akkurat dette nå. Vi hadde sex i dag tidlig, tenkte å få til noe i kveld også - men så begynner overanalyseringen :hilarious: kanskje vente til i morgen tidlig, eller i morgen kveld?
Jeg hadde nok venta til i morra kveld jeg, med mindre man faktisk har veldig lyst, trenger ikke følge skjemaet om inspirasjonen treffer :smiley-angelic006

Vi har kjørt annen hver dag tidligere, og kommer til å gjøre det når vi starter ordentlig på denne prøvingen også :happy: vi ble gravide på 4 av 8 sykluser sist, så det funker for oss hvertfall :joyful:

Vi har ingen strategi, annet enn mest mulig rundt el. Slik ble aksjene denne gangen ( etter hukommelsen.) Krysser fingre og tær!

Cd16: morgen og kveld
Cd 17:morgen
Cd18/El: morgen og ettermiddag

Følger forresten med på ikm12, og gleder meg helt sykt til testingen neste helg:D

Vi kjører vanligvis sex annenhver dag den fertile uka, men denne gangen så aner jeg ikke hvordan syklusen er da jeg mistet uke 7 + 5, SA helt i slutten av februar.
Så har ikke hatt noen mens enda, derfor har vi hatt sex annenhver dag siden blødningen stoppet. Og det fortsetter vi med frem til mens, eller forhåpentligvis positiv test :smiley-angelic001

Så fint å ha deg her, ser vi har vært i samme ikm gruppe før! Heier på oss denne pp :smiley-bounce016
Jaa!
Litt hyggelig med å ha prøvd en stund nå at man begynner å "kjenne" hverandre litt. Jeg er for en gangs skyld ganske laid back denne syklusen, siden jeg er litt skeptisk til desembertermin, men har det ikke skjedd siden vi begynte å prøve i oktober får man ta det som at det var meningen om det skulle skje nå, tenker jeg. Heia oss! ❤️

Ikke brukt make sure enda, men forrige periode fikk jeg veldig lite fargestoff på lh testene mine. Mulig jeg ikke hadde eghløsning da. Håper dine blir sterkere :Heartpink
Mhm! Synes det er svak kontrollstrek her også, og ujevn. Derfor jeg tenker det er noe med testene og ikke med meg :p

Back
Topp