IKM uke 13 ♥️

Hvilke tester bruker dere? Jeg kjøpte babyplan sine fordi jeg får alt samlet, men dårlig erfaring når jeg får skyggestrek mange ganger.
Ser noen skriver makesure, er de de beste?

Hvilke tester bruker dere? Jeg kjøpte babyplan sine fordi jeg får alt samlet, men dårlig erfaring når jeg får skyggestrek mange ganger.
Ser noen skriver makesure, er de de beste?
For å tracke EL bruker jeg babyplan eller make sure.

For graviditet bruker jeg kun Make Sure. Det er så mange som opplever skyggestreker på babyplan, at det orker ikke jeg å gå igjennom. Ikke sett noen skygger på Make sure sine.

Nå ser det ut som det er i gang, endelig!
Ganske sikker på at jeg hadde fått en positiv en hadde jeg testet i går kveld også, så er usikker på om el er idag eller om jeg er 1dpo :bored: Men nå pleier jeg å få positive tester i flere dager, å den ene guttungen ble unnfanget et par dager etter peak:wacky: Dette er ikke lett ass:pompus:
Screenshot_20230318_155431_Premom.jpg

Jeg kjøpte inn ananas for noen dager siden, for å ha på lur til 1-5dpo. Men siden jeg var så dårlig i går, så ble ikke det noe av... men nå kjører jeg på fra 2dpo, og håper ikke det er for sent :p
20230318_165808.jpg

Etter aksjeleggingen i dag tidlig så pådro jeg meg prolaps i ryggen da jeg skulle sette noe på gulvet:arghh: fytti grisen så vondt! Mannen er jo kjempe stolt og tar hederen for dette :hilarious: jeg har nå endelig begynt å komme meg litt etter en god dose med smertestillende og håper det blir ok de neste dagene, har heldigvis legetime på mandag!

Etter aksjeleggingen i dag tidlig så pådro jeg meg prolaps i ryggen da jeg skulle sette noe på gulvet:arghh: fytti grisen så vondt! Mannen er jo kjempe stolt og tar hederen for dette :hilarious: jeg har nå endelig begynt å komme meg litt etter en god dose med smertestillende og håper det blir ok de neste dagene, har heldigvis legetime på mandag!
Å nei og god bedring!

Da har jeg og mannen fullført Birken for 8.året på rad :happy: deilig vær og nydelig tur over fjellet.
Jeg fikk ikke testet før nå, sooooom jeg har gleder meg til det :hilarious:
Her skjer det noe. Fortsatt negativ, men bør vel slå ut senere i kveld ? Eller kan jeg ha misset toppen?
4A131943-2A52-45AE-A299-F5128BDFFAE1.jpeg

For å tracke EL bruker jeg babyplan eller make sure.

For graviditet bruker jeg kun Make Sure. Det er så mange som opplever skyggestreker på babyplan, at det orker ikke jeg å gå igjennom. Ikke sett noen skygger på Make sure sine.
Ja, jeg har aldri opplevd skyggestrek før sist periode. Vurderer å bestille make sure på nett nå.
Kjøpte mange eggløsningstester fra babyplan nå, i tilfelle denne ikke sitter denne mnd heller. :)

Back
Topp