IKM uke 13 ♥️

Melder meg inn her selv om jeg liksom egentlig tenkte vi skulle ha pause og jeg er med i pausetråden, men så klarer vi tydeligvis ikke helt hoppe av i svingen, og blir litt sånn «ja, ja, skjer det, så skjer det», og nå føles det veldig som EL er på gang i dag, så det er i alle fall muligheter for desemberbebis med aksjer flere ganger denne uken (senest i går):smiley-angelic006 Skulle det klaffe er det bare superkoselig selv om mye praktisk taler for å vente litt. Blir spennende å se:Heartred
Minibollini - 33 - P3 - B3 - EL 17.03 (kanskje?)

Har eggløsning vært nå tro? Hatt mye murringer og stikk fra i går, men spesielt i formiddag. Roligere nå..

Vedlegg

• 634F96C6-19B2-436F-B06F-4F94CD840C31.png
    634F96C6-19B2-436F-B06F-4F94CD840C31.png
    1,5 MB · Visninger: 70
Melder meg inn her selv om jeg liksom egentlig tenkte vi skulle ha pause og jeg er med i pausetråden, men så klarer vi tydeligvis ikke helt hoppe av i svingen, og blir litt sånn «ja, ja, skjer det, så skjer det», og nå føles det veldig som EL er på gang i dag, så det er i alle fall muligheter for desemberbebis med aksjer flere ganger denne uken (senest i går):smiley-angelic006 Skulle det klaffe er det bare superkoselig selv om mye praktisk taler for å vente litt. Blir spennende å se:Heartred
Minibollini - 33 - P3 - B3 - EL 17.03 (kanskje?)
Velkommen hit♥️plass til mange desemberbabyer :smiley-angelic001 Satt deg på usikker iom du ikke har lagt inn antatt IKM. Bare si ifra om du evt vil settes på en dato

Skjønner ingenting av disse testene. Meen, jeg håper el var på cd 12 og ikke cd 13 på kvelden. Ut fra aksjer da. Både jeg og mannen har jobbet mye og er vanvittig slitne. Så må knasker jeg ananas og håper på gullegg :chicken: :laughing001
329044A0-9C0A-4B8E-B9AD-E40C07F43888.jpeg

Last edited:
2dpo i dag og jeg kjenner det skal bli godt med noen testefriedager... før det begynner igjen nærmere helgen igjen. Jeg har ganske store forventninger denne runden, så håper de infries og nederlaget ikke blir så stor.

Dette er 4 pp etter MAen i Desember, og jeg føler at livet bare står på vent, og klaffer det denne gang blir termin 10.12, akkurat på den dagen den lille som ikke ble noe av kom til verden.

2dpo i dag og jeg kjenner det skal bli godt med noen testefriedager... før det begynner igjen nærmere helgen igjen. Jeg har ganske store forventninger denne runden, så håper de infries og nederlaget ikke blir så stor.

Dette er 4 pp etter MAen i Desember, og jeg føler at livet bare står på vent, og klaffer det denne gang blir termin 10.12, akkurat på den dagen den lille som ikke ble noe av kom til verden.
Krysser fingrene for at det klaffet denne runden for dere :Heartred

Vedlegg

• 785AF426-8B3A-47F3-A621-B634714F3734.png
    785AF426-8B3A-47F3-A621-B634714F3734.png
    1,4 MB · Visninger: 60
Back
Topp