Se der ja! Da er det bare å se frem mot testing da. Planer om en testdag?Har visst lagt inn feil test på bildetdenne her tyder mer på at el er forbi
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Se der ja! Da er det bare å se frem mot testing da. Planer om en testdag?Har visst lagt inn feil test på bildetdenne her tyder mer på at el er forbi
![]()
Hvilken dag begynner du og teste ? Jeg er 5dpo, og jeg kjenner at testene kommer til å ryke en etter en fra mandag avJaja mest sannsynlig el i dag og fikk lagt inn aksjer i dag tidlig, men som sagt så går vi ikke så helhjertet inn i denne prøvingen helt endameeeen testetøsa kommer vel frem til neste helg uansett
![]()

Jeg tenker jeg er flink om jeg holder meg til fredag!Hvilken dag begynner du og teste ? Jeg er 5dpo, og jeg kjenner at testene kommer til å ryke en etter en fra mandag av![]()
da er jeg vel 6dpo
Tenkte å vente til 9DPO hvertfall.. så får vi se om testene roper for høyt før detSe der ja! Da er det bare å se frem mot testing da. Planer om en testdag?

Greier du å vente til da blir jeg imponert! Har aldri greid å vente så lenge før, selv om jeg har prøvd ja!Tenkte å vente til 9DPO hvertfall.. så får vi se om testene roper for høyt før det![]()

Men jeg har jo sett at folk har fått positivt 7 dpo, så sånn sett er det jo bare å kjøre på fra 6 dpoGreier du å vente til da blir jeg imponert! Har aldri greid å vente så lenge før, selv om jeg har prøvd ja!![]()
Vi får se om jeg kanskje skal kaste bort en i morgen tidlig
Alltid gøy å kaste penger ut av vinduet, er det ikke?Men jeg har jo sett at folk har fått positivt 7 dpo, så sånn sett er det jo bare å kjøre på fra 6 dpoVi får se om jeg kanskje skal kaste bort en i morgen tidlig
![]()

For å tracke EL bruker jeg babyplan eller make sure.Hvilke tester bruker dere? Jeg kjøpte babyplan sine fordi jeg får alt samlet, men dårlig erfaring når jeg får skyggestrek mange ganger.
Ser noen skriver makesure, er de de beste?
Men nå pleier jeg å få positive tester i flere dager, å den ene guttungen ble unnfanget et par dager etter peak
Dette er ikke lett ass

fytti grisen så vondt! Mannen er jo kjempe stolt og tar hederen for dette
jeg har nå endelig begynt å komme meg litt etter en god dose med smertestillende og håper det blir ok de neste dagene, har heldigvis legetime på mandag!Å nei og god bedring!Etter aksjeleggingen i dag tidlig så pådro jeg meg prolaps i ryggen da jeg skulle sette noe på gulvetfytti grisen så vondt! Mannen er jo kjempe stolt og tar hederen for dette
jeg har nå endelig begynt å komme meg litt etter en god dose med smertestillende og håper det blir ok de neste dagene, har heldigvis legetime på mandag!
deilig vær og nydelig tur over fjellet.
Ja, jeg har aldri opplevd skyggestrek før sist periode. Vurderer å bestille make sure på nett nå.For å tracke EL bruker jeg babyplan eller make sure.
For graviditet bruker jeg kun Make Sure. Det er så mange som opplever skyggestreker på babyplan, at det orker ikke jeg å gå igjennom. Ikke sett noen skygger på Make sure sine.
Er også 3dpo i dag, blir spennende å se om det blir to rosa strek3 dpo her ifølge ff. Prøve å vente til 10dpo, kjenner jeg meg selv rett. Ryker første på 8![]()