Denne aksjeleggingen blir fort litt mer «jobb» enn kosHaha, nei - absolutt ikke! I dag sa vi bare til hverandre «nå bare får vi det gjort»
Får prøve å knive oss til et ligg i morgen også![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne aksjeleggingen blir fort litt mer «jobb» enn kosHaha, nei - absolutt ikke! I dag sa vi bare til hverandre «nå bare får vi det gjort»

Woopwoop Happy humping!Snooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) - IKM 29/3(?)
Flere enn meg som har fått sykt dårlig fargestoff i Makesure-testene i det siste? Disse er kjøpt på Meny nå nylig...
Unsett ser det ut som det er noe på gang her, og med kort lutealfase blir det uke 13 på meg. Nå skal jeg bare forføre mannen. Frem med matchende undertøy!

Ikke brukt make sure enda, men forrige periode fikk jeg veldig lite fargestoff på lh testene mine. Mulig jeg ikke hadde eghløsning da. Håper dine blir sterkereSnooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) - IKM 29/3(?)
Flere enn meg som har fått sykt dårlig fargestoff i Makesure-testene i det siste? Disse er kjøpt på Meny nå nylig...
Unsett ser det ut som det er noe på gang her, og med kort lutealfase blir det uke 13 på meg. Nå skal jeg bare forføre mannen. Frem med matchende undertøy!

Har hørt det bli sagt at det er bedre å ta annenhver dag enn hver, så får kvaliteten bygd seg mer oppHaha, nei - absolutt ikke! I dag sa vi bare til hverandre «nå bare får vi det gjort»
Ja, jeg sitter og googler litt etter akkurat dette nå. Vi hadde sex i dag tidlig, tenkte å få til noe i kveld også - men så begynner overanalyseringenHar hørt det bli sagt at det er bedre å ta annenhver dag enn hver, så får kvaliteten bygd seg mer opp![]()
kanskje vente til i morgen tidlig, eller i morgen kveld?1 dpo er på onsdag da jaOm jeg regner eggløsning på tirsdag, blir det onsdag som blir 1dpo?
Oppdaga nå at det ikke er tidligtester men vanlig jeg har kjøpt, så får se om jdg kjøper noen tidlig eller bare venter. Har ikke helt trua på denne perioden, men må jo teste litt allikevel![]()
1 dpo er på onsdag da jaOm jeg regner eggløsning på tirsdag, blir det onsdag som blir 1dpo?
Oppdaga nå at det ikke er tidligtester men vanlig jeg har kjøpt, så får se om jdg kjøper noen tidlig eller bare venter. Har ikke helt trua på denne perioden, men må jo teste litt allikevel![]()
Så fint å ha deg her, ser vi har vært i samme ikm gruppe før! Heier på oss denne ppSnooze - 37 - PP6 - B2 - EL 19/3(?) - IKM 29/3(?)

Jeg hadde nok venta til i morra kveld jeg, med mindre man faktisk har veldig lyst, trenger ikke følge skjemaet om inspirasjonen trefferJa, jeg sitter og googler litt etter akkurat dette nå. Vi hadde sex i dag tidlig, tenkte å få til noe i kveld også - men så begynner overanalyseringenkanskje vente til i morgen tidlig, eller i morgen kveld?
Hva er strategien til folk?

Takk!1 dpo er på onsdag da ja![]()
Vi har kjørt annen hver dag tidligere, og kommer til å gjøre det når vi starter ordentlig på denne prøvingen ogsåJa, jeg sitter og googler litt etter akkurat dette nå. Vi hadde sex i dag tidlig, tenkte å få til noe i kveld også - men så begynner overanalyseringenkanskje vente til i morgen tidlig, eller i morgen kveld?
vi ble gravide på 4 av 8 sykluser sist, så det funker for oss hvertfall 
Oi, 4 av 8 er bra jobba!Vi har kjørt annen hver dag tidligere, og kommer til å gjøre det når vi starter ordentlig på denne prøvingen ogsåvi ble gravide på 4 av 8 sykluser sist, så det funker for oss hvertfall
![]()

Haha, inspirasjonen treffer oss ikke i kveld. Utslitte og har mest lyst å se siste 4 espisodene av exitJeg hadde nok venta til i morra kveld jeg, med mindre man faktisk har veldig lyst, trenger ikke følge skjemaet om inspirasjonen treffer![]()

Vi har en god match kan du si!Oi, 4 av 8 er bra jobba!
Da dropper vi «tvangssexen» i kveld tror jeg![]()
håper vi har like god treffpunkt denne runden, bare at den sitter også da 
Vi kjører vanligvis sex annenhver dag den fertile uka, men denne gangen så aner jeg ikke hvordan syklusen er da jeg mistet uke 7 + 5, SA helt i slutten av februar.Hva er strategien til folk?

Jaa!Så fint å ha deg her, ser vi har vært i samme ikm gruppe før! Heier på oss denne pp![]()
Mhm! Synes det er svak kontrollstrek her også, og ujevn. Derfor jeg tenker det er noe med testene og ikke med megIkke brukt make sure enda, men forrige periode fikk jeg veldig lite fargestoff på lh testene mine. Mulig jeg ikke hadde eghløsning da. Håper dine blir sterkere![]()