Gratulerer så mye :-D håper virkelig den klamrer seg fast denne gangen![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Tusen takk! <3
Sent from my iPad using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye :-D håper virkelig den klamrer seg fast denne gangen![]()
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Gratulerer så myeJeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.
Jeg er gravid. Nå må bare spiren bli her i 9 måneder denne gangen her. <3
Vis vedlegget 53889
Gratulerer så mye!
Heldige heldige deg! Gratulerer så mye, denne gangen går nok alt akkurat som det skal. Det varmer litt ekstra når noen fra august får positiv <3Jeg er gravid. Nå må bare spiren bli her i 9 måneder denne gangen her.
Heldige heldige deg! Gratulerer så mye, denne gangen går nok alt akkurat som det skal. Det varmer litt ekstra når noen fra august får positiv <3
7 dpo i dag. Venter og venter... Har troen inne i mellom og null tro rett etterpå...kjipt med TR for de som har fått den dritten på besøk. Lykke til i neste pp! Og grattis Lykkeliten
Ingen flere gravide enda? Jeg har IKM om en uke ca, så litt ventetid enda. Planlegger å ikke teste før over IKM hvis TR ikke viser seg
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye Lykkeliten!!!så glad for deg og krysser alt jeg har!!
Her er IKM i morgen og jeg har menssmerter, men det har jeg forsåvidt hatt i nærmest en uke nå. Vi får se i morgen! Har ikke hatt tilgang til data så skal oppdatere listene i morgen![]()
Jeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.
Vis vedlegget 53889
Gratulerer!
Her er det 10 dpo i morgen og jeg skal prøve meg på en test, men har ikke så store forhåpninger. Tror ikke det har klaffa denne måneden. Så da blir det vel 2015 baby på meg
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Gratulerer så masse og lykke tilJeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.
Vis vedlegget 53889
Jeg drakk ganske mye til frokost i dag, og tenkte at det dessverre kunne ha tynnet ut urinen jeg sparte opp istad. Så da holdt jeg meg på nytt, uten å drikke. Og da ble ny test positiv.
Vis vedlegget 53889
Hva betyr kjemisk graviditet?Ny svak test i dag. Full forvirring etter to dager med sterkere strek. Ny kjemisk graviditet?
Hva betyr kjemisk graviditet?